نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۴

فروش بازی Animal Crossing: New Horizons از مرز ۲۶ میلیون نسخه عبور کرد

گزارش مالی اخیر نینتندو نشان می‌دهد که بازی Animal Crossing: New Horizons با فروش ۲۶ میلیونی خود در تعقیب Mario Kart 8 Deluxe در صدر این فهرست است.

نینتندو از سال ۲۰۱۷ و عرضه کنسول نینتندو سوییچ توانست بازهم موفقیت‌های سال‌های نه‌جندان دور خود را تکرار کند. این موفقیت کنسول نینتندو سوییچ بدون انتشار بازی‌های بزرگ و محبوب تقریبا غیرممکن بود؛ بازی‌های متنوعی که همواره در قهرست پرفروش‌ترین‌ها دیده می‌شدند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش نینتندو گزارش مالی خود ار منتشر کرد. براین اساس در بخش بازی‌های انحصاری طبق پیش‌بینی‌ها و سنت چندساله اخیر بازی Mario Kart 8 Deluxe با رسیدن به فروش ۲۸.۹۹ میلیون نسخه در صدر پرفروش‌ترین آثار سوییچ جایگاه ثابتی برای خود دست‌وپا کرده است. دراین‌میان اما نکته عجیب و غافلگیرکننده موفقیت بازی Animal Crossing: New Horizons است؛ اثری که تنها هشت ماه از زمان انتشار آن می‌گذرد و در همین مدت توانسته بیش‌از ۲۶.۰۴ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش کند. باتوجه به تعطیلات کریسمس به‌نظر می‌رسد به‌زودی این بازی از Mario Kart 8 Deluxe پیشی گرفته و صدر این فهرست را به‌خود اختصاص خواهد داد.

بازی فایتینگ Super Smash Bros. Ultimate که نظرات و نقدهای مثبت زیادی را نیز کسب کرده بود تابه‌اینجا توانسته فروش خود را به ۲۱.۱۰ میلیون نسخه رسانده و در جایگاه سوم قرار گیرد. یکی از دلایل اصلی موفقیت کنسول نینتندو سوییچ بدون شک انتشار بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بود؛ اثری که به‌عنوان بهترین بازی سال نیز انتخاب شد و نقش مهمی در محبوبیت این کنسول ایفا کرده است. این بازی طبق اطلاعات جدید ۱۹.۷۴ میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی Pokemon Sword and Shield که سال پیش روانه بازار شد نیز توانسته موفق ظاهر شود و ۱۹.۰۲ میلیون نسخه فروش کند. در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ بازی پرفروش نینتندو سوییچ را مشاهده کنید. 

نام بازیمیزان فروش 
Mario Kart 8 Deluxe۲۸.۹۹ میلیون
Animal Crossing: New Horizons۲۶.۰۴ میلیون
Super Smash Bros. Ultimate۲۱.۱۰ میلیون
The Legend of Zelda: Breath of the Wild ۱۹.۷۴ میلیون
Pokemon Sword / Pokemon Shield۱۹.۰۲ میلیون
Super Mario Odyssey۱۸.۹۹ میلیون
Pokemon: Let’s Go, Pikachu! / Pokemon: Let’s Go, Eevee!۱۲.۴۹ میلیون
Super Mario Party۱۲.۱۰ میلیون
Splatoon 2۱۱.۲۷ میلیون
New Super Mario Bros. U Deluxe۸.۳۲ میلیون

لطفا شما هم اگر هرکدام از این بازی‌ها را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده