نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۹

سرعت فوق العاده لودینگ Resident Evil 2 روی ایکس باکس سری ایکس را تماشا کنید

بارگذاری بازی Resident Evil 2 روی ایکس باکس سری ایکس از منوی اصلی کنسول تا محیط گیم‌پلی بازی تنها ۲۰ ثانیه طول می‌کشد.

از میان تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی که توسط کنسول‌های نسل نهم ارائه خواهد شد، احتمالاً سرعت بسیار بالا و متحول کننده حافظه‌های SSD بیشترین هیجان و جذابیت را برای کاربران به‌دنبال داشته باشد. در ویدیوهایی که یکی پس از دیگری از بارگذاری بسیار سریع بازی‌ها روی کنسول‌های نسل جدید منتشر می‌شوند، می‌توان تأثیر قابل‌توجه درایو‌های ذخیره‌سازی SSD روی کاهش زمان طولانی لودینگ بازی‌ها را به خوبی مشاهده کرد. جدیدترین مورد دراین‌میان، به اجرای نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 Remake روی کنسول ایکس باکس سری ایکس مربوط می‌شود.

دانلود از آپارات

همان‌طور که در ویدیو بالا مشاهده می‌کنید، یکی از کاربران توییتر با نام کاربری astaranx کلیپی از اجرای بازی Resident Evil 2 روی Xbox Series X را به اشتراک گذاشته که فاصله میان اجرای بازی از صفحه خانه کنسول تا ورود به کمپین داستانی بازی را نشان می‌دهد. فرایندی که در مجموع تنها ۲۰ ثانیه به طول می‌انجامد. این مدت شامل نمایش سریع چند تصویر و لوگو در ابتدای بوت آپ بازی و منوی داخلی رزیدنت اویل 2 تا بازگشت به جریان بازی است که به طرز خیره‌ کننده‌ای سریع پردازش می‌شود.

با درنظرگرفتن زمانی‌که از منوی داخلی بازی تا ورود به محیط گیم‌پلی آن طول می‌کشد، این میزان به رقم فوق‌العاده ۳ ثانیه محدود خواهد شد. با مقایسه زمان لودینگ این بازی روی کنسول‌های نسل هشتمی ایکس باکس، می‌توان این پیشرفت قابل‌توجه را به خوبی مشاهده کرد.

قبلاً هم ویدیوهایی از اجرای سریع بازی‌های Gears 5 و DOOM Eternal روی ایکس باکس سری ایکس منتشر شده بود. در مورد پلی استیشن 5 نیز تاکنون ویدیوهای کوتاهی از Devil May Cry 5: Special Edition و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر شده که می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل، یکی از این موارد را تماشا کنید.

مایکروسافت اعلام کرده است که هر دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و سری اس در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) عرضه خواهند شد که کمی زودتر از پلی استیشن 5 است. احتمالا با عرضه جهانی کم کم شاهد موجود شدن کنسول در بازار داخلی هم خواهیم بود.

بازی Resident Evil Village نیز به‌عنوان جدیدترین نسخه از مجموعه رزیدنت اویل، سال آینده برای ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. سونی اخیراً اعلام کرده که این بازی از ویژگی‌هایی چون Ray Tracing، صدای سه‌بعدی و استفاده از قابلیت‌های خاص کنترلر دوال‌سنس بهره می‌برد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده