نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۱

سرعت فوق‌العاده PS5 در ویدیو فاش شده Spider-Man: Miles Morales

ویدیو جدیدی که توسط یکی از کاربران ردیت از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر شده، سرعت بارگذاری فوق‌العاده بالای کنسول پلی استیشن 5 را به نمایش می‌گذارد.

از میان تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی که توسط کنسول‌های نسل نهم ارائه خواهد شد، احتمالاً سرعت بسیار بالا و متحول کننده حافظه‌های SSD بیشترین هیجان و جذابیت را برای کاربران به‌دنبال داشته باشد. از طرفی از همان ابتدا به نظر می‌رسید که سونی توجه ویژه‌ای به این جنبه داشته و در اکثر برنامه‌ها و اظهارات مقامات و توسعه‌دهندگان این شرکت، تأکید روی این مسئله کاملاً مشهود بود. قبلاً نمونه‌هایی از عملکرد فوق‌العاده سریع اس اس‌دی اختصاصی پلی استیشن 5 دیده شده اما چیزی که به‌تازگی توسط یکی از دارندگان بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales فاش شده، حقیقتاً چشم‌گیر و تحسین برانگیز به نظر می‌رسد.

دانلود ویدیو از آپارات

در ویدیو جدیدی که توسط یکی از کاربران ردیت با نام کاربری nicoreese به اشتراک گذاشته شده، به نظر می‌رسد که این کلیپ کوتاه توسط یکی از افراد مرتبط با شرکت سونی و تیم توسعه‌دهندگان PS5 که از همین الان به یک نسخه از بازی Miles Morales دسترسی داشته ضبط شده باشد. او در این ویدیو بازی جدید اسپایدرمن را در کمتر ۲ ثانیه از منوی اصلی رابط کاربری کنسول اجرا کرده و نهایتاً فرایند ورود کامل او به محیط بازی چیزی کمتر ۷ ثانیه به طول می‌انجامد.

باتوجه به اینکه این کاربر بعد از کلیک روی آیکون بازی در منوی کنسول مستقیماً به منوی اصلی بازی منتقل می‌شود، این احتمال وجود دارد که در این ویدیو شاهد بازگشت به جریان بازی باشیم؛ هرچند این قضیه چیزی تأثیری روی سرعت پردازش فوق‌العاده این بازی ندارد. لودینگ سریع بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales یکی از دلایل متعددی بود که توسعه‌دهندگان استودیوی اینسامنیاک از بهینه‌سازی اختصاصی آن روی پلی استیشن 5 می‌گفتند.

گیم پلی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

برایان هورتن، کارگردان اسپایدرمن: مایلز مورالز در مورد SSD می‌گوید: «استفاده‌ی پلی استیشن 5 از SSD به ما اجازه می‌دهد بازی را به مراتب سریع‌تر از قبل بارگذاری کنیم. اگر در طول بازی بمیرید یا قصد استفاده از Fast Travel را داشته باشید، با بارگذاری خاصی روبه‌رو نخواهید شد، همه‌چیز خیلی سریع و در لحظه رخ می‌دهد و این قضیه به شما این امکان را خواهد داد که بدون وقفه به تجربه‌ی بازی بپردازید. به این ترتیب در نسخه‌ی پلی استیشن 5 خبری از صفحات بارگذاری نخواهد بود، درحالی‌که نسخه‌ی پلی استیشن 4 همچنان مثل قبل با صفحه‌های بارگذاری همراه است.»

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) همزمان با کنسول جدید سونی برای پلی استیشن 4 و 5 منتشر خواهد شد. اخیراً خبر جدیدی در ارتباط با اسکین زیبای Into the Spider-Verse در این بازی منتشر شده که می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل به آن دسترسی داشته باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده