نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸

بازی Roller Champions برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است

فردریک دوگی در کنفرانس مالی اخیر شرکت یوبیسافت تأیید کرد که بازی Roller Champions اوایل سال آینده‌ی میلادی از راه می‌رسد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Roller Champions شرکت یوبیسافت برای عرضه در اوایل سال آینده‌ی میلادی در نظر گرفته شده است. یوبیسافت در کنفرانس مالی این هفته تأیید کرد که توسعه‌ی بازی مورد بحث طبق برنامه پیش می‌رود. فردریک دوگی، رئیس امور مالی یوبیسافت در کنفرانس تلفنی اخیر شرکت درباره‌ی میزان پیشرفت بازی Roller Champions مورد سؤال واقع شد و در جواب به سرمایه‌گذاران گفت: «پروسه‌ی تولید به‌خوبی پیش می‌رود. ما عمق بیشتری به گیم‌پلی بازی می‌بخشیم و از نتایج حاصل از آلفای محدود برای پیشرفت آن بهره می‌گیریم.» دوگی در ادامه تأیید کرد که «یوبیسافت قصد دارد این بازی را در سال آینده در دسترس بازیکنان قرار دهد.»

این احتمالاً به معنای انتشار بازی Roller Champions در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی بازه‌ی زمانی ژانویه تا مارس (۱۲ دی ۱۳۹۹ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۰) خواهد بود. بااین‌حال، این احتمال نیز وجود دارد که منظور فردریک دوگی سال مالی بعدی باشد که از ماه آوریل ۲۰۲۱ (اواسط فروردین) آغاز می‌شود و در آن صورت باید چند ماه بیشتر برای راه‌یابی بازی Roller Champions به قفسه‌ی فروشگاه‌ها منتظر بمانیم. متأسفانه کنفرانس مالی اخیر شرکت یوبیسافت با خبرهای بدی نیز همراه بود؛ زیرا انتشار دو بازی برجسته‌ی آن‌ها تا سال مالی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ به تعویق افتاد.

براساس اعلام یوبیسافت، عرضه‌ی بازی‌های Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine با تأخیر مواجه شده است و انتظار می‌رود که پس از تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ (۱ آوریل ۲۰۲۱) منتشر شوند. خوشبختانه چند هفته‌ی آتی برای یوبیسافت کمی بهتر خواهد بود؛ زیرا بازی Watch Dogs Legion درحال‌حاضر در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و بازی Assassin's Creed Valhalla نیز درست در زمان عرضه‌ی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 از راه می‌رسد. این دو بازی جهان-باز پُرطرفدار یوبیسافت قطعاً تا بهار سال آینده بازیکنان را سرگرم خواهند کرد.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده