// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۱

تریلر جدید Mount & Blade II سیستم بهبود یافته‌ مبارزات بازی را نشان می‌دهد

ویدیوی جدیدی که از Mount & Blade II: Bannerlord منتشر شده، بهبودهای بازی را در روند پرتاب‌های منجنیق، سیستم آموزش جوانان برای سرباز شدن و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

نسخه‌ی Early Access بازی Mount & Blade II: Bannerlord چند ماهی است که منتشر شده و استودیوی TaleWorlds Entertainment در این مدت به‌طور مستمر بازی را آپدیت کرده‌ است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سازندگان ویدیویی جدید از بازی منتشر کرده‌اند که در آن به نشان دادن بهبودهایی که در بخش‌های مختلف بازی صورت گرفته، می‌پردازند.

یکی از تغییرات مهم بازی مربوط ‌به نحوه‌ی عملکرد مبارزات از راه دور می‌شود. درحالی که قبل از این آپدیت تمام سلاح‌ها از یک نوع سیستم هدف‌گیری استفاده می‌کردند، در بهبودی که جدیدا صورت گرفته، برای هر سلاحی یک نوع خاصی از هدف‌گیری درنظر گرفته شده است. همچنین زمان نگه‌داشتن سلاح‌ها قبل از پرتاب نیز بسته به نوع سلاح متفاوت شده است (برای مثال، حالا زمان نگه‌داشتن زه کمان بلند با کمان کوتاه فرق می‌کند).

علاوه‌بر این‌ها، در این ویدیو شاهد هستیم که سیستم آموزش جوانان برای تبدیل شدن به سرباز تکامل پیدا کرده است. ضمنا در مورد پرتاب‌های منجنیق نیز تغییراتی صورت گرفته که باعث می‌شود به‌جای پرتاب یک سنگ بزرگ، چند سنگ کوچک پرتاب شود. اسب‌های بازی حالا اگر آسیب شدیدی ببینند می‌توانند به‌شدت زخمی شوند و در موارد شدیدتر به‌طور کامل غیرقابل سوار شدن شوند؛ به‌همین‌دلیل، بازیکنان بهتر است که مراقب اسب‌شان در میدان نبرد باشند. درنهایت، برای مشاهده‌ی تمام بهبودهایی که در این آپدیت انجام شده است، می‌توانید به صفحه‌ی بازی در فروشگاه استیم مراجعه کنید. 

 شما می‌توانید این ویدیو را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نسخه‌ی ارلی اکسس بازی Mount and Blade II: Bannerlord درحال‌حاضر برای پلتفرم پی سی ازطریق فروشگاه‌های استیم و اپیک استور دردسترس است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده