نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۰

ویدیو جدید Mount & Blade II: Bannerlord به تغییرات مکانیزم War & Peace می‌پردازد

توسعه‌دهندگان استودیوی تیل ورلد، با انتشار ویدیوی جدید از آپدیت جدید Mount & Blade II: Bannerlord، به ویژگی‌های جدید و اصلاحات مکانیزم گیم‌پلی بازی اشاره می‌کنند.

بازی Mount & Blade II: Bannerlord مدتی است که در وضعیت early access قرار داشته و استودیوی TaleWorlds Entertainment نیز در زمینه به‌روزرسانی و اصلاح محتوای بازی بسیار فعال عمل کرده است. ویدیوی جدیدی که در ارتباط با آخرین آپدیت بازی منتشر شده، به ویژگی‌هایی که در نسخه e1.5.0 و e1.5.1 اضافه شده پرداخته که اکثراً به مکانیزم‌های موسوم به «جنگ و صلح» بازی اختصاص دارد.

علاوه‌بر این، ویژگی‌های صلح آمیز بیشتری مانند آرایشگاه‌ها، تجهیزات جدید و امکان منتخب کردن برخی از اطلاعات موسوم به دایره‌المعارف‌ها (Encyclopedia) برای قرارگرفتن در بالای گروه‌ خاص خود نیز به محیط بازی اضافه شده است. در ادامه‌ی این ویدیو نیز نگاه کوتاهی به برنامه‌های در دست توسعه و  پیشرفت‌های آینده محتوای بازی به‌ویژه در بخش چندنفره Mount & Blade II خواهیم داشت.

در ادامه می‌توانید به ویدیوی مذکور نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

بازی Mount & Blade II: Bannerlord یک بازی نقش‌آفرینی اکشن است که هم‌اکنون در وضعیت «دسترسی اولیه» برای پلتفرم پی سی قابل دریافت است. فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز استور این بازی را در فهرست خود قرار داده‌اند. اگر قبلاً فرصت آشنایی با این بازی را نداشتید، می‌توانید در ادامه متن معرفی Mount & Blade 2: Bannerlord را مشاهده کنید:

«بازی Mount & Blade II: Bannerlord دنباله مورد انتظار بازی تحسین شده و شبیه‌ساز Mount & Blade: Warband در ژانر اکشن و نقش آفرینی است که به نبردهای دوران قرون وسطا می‌پردازد. داستان این بازی در حدود ۲۰۰ سال قبل از ماجراهای قسمت اول اتفاق افتاده و در هردو زمینه سیستم مبارزات و دنیای Calradia گسترش قابل توجهی را به خود می‌بیند. در این بازی می‌توانید امپراطوری مخفیانه خود در کوچه پس کوچه‌های شهر ایجاد کرده و برای دستیابی به قدرت، درگیر نبردهای داخلی و وضعیت آشفته و ناآرام شهر شوید.»

محیط بازی Mount & Blade II: Bannerlord

«شما می‌توانید در کمپین داستانی این بازی، Mount & Blade  را به سبک دلخواه خود تجربه کرده و مسیر داستانی خود را ایجاد کنید. دنیای وسیع این بازی امکان ماجراجویی در روش‌های پویا و متنوعی برای کاربران فراهم کرده تا هر شخص یک برداشت و تجربه منحصر‌به‌فرد را از بازی داشته باشد.»

«سیستم طراحی کاراکترها و مکانیزم پیشرفت در جریان بازی از عوامل کلیدی در اجرای ایده‌ها و استراتژی‌های منحصر‌به‌فرد شما در روند این بازی بوده و ساختار واقعگرایانه اقتصاد و ساختار سیاسی کشور می‌تواند تجربه بسیار جالب و هیجان انگیزی را برای بازیکن به همراه داشته باشد.»

«حالت‌های مولتی پلیر و چندنفره این بازی مهارت‌های تاکتیکی شما در مبارزات و مدیریت نیروها را دربرابر سایر بازیکنان آزمایش می‌کند. تنوع حالت‌های مختلف تجربه چندنفره Mount & Blade II: Bannerlord از رویارویی‌ها در مقیاس کوچک تا نبردهای عظیم با حضور صدهانفر از بازیکنان را شامل می‌شود.»

نبردهای گیم پلی بازی Mount & Blade II: Bannerlord

«از دیگر ویژگی‌های برجسته این بازی می‌توان به گستردگی بی‌نظیر قابلیت‌های طراحی ماد برای آن اشاره کرد. موتورهای طراحی و ابزارهای توسعه Mount & Blade 2: Bannerlord توسط توسعه‌دهندگان این بازی در اختیار کاربران قرار گرفته تا دنیای اختصاصی خود را در آن ایجاد کنند.»

نظر شما در مورد بازی Mount and Blade 2: Bannerlord چیست؟ آیا برای تجربه‌ی این بازی هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده