نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۹

بازی Watch Dogs Legion با پشتیبانی از ری تریسینگ و رزولوشن 4K روی PS5 و XSX اجرا می‌شود

بازی Watch Dogs Legion روی هر دو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس از ری تریسینگ پشتیبانی می‌کند و با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

لاتیشه تیلانتن، تهیه‌کننده بازی Watch Dogs Legion طی پرسش و پاسخی که در وبسایت ردیت انجام شد، رزولوشن و نرخ فریم این بازی را تایید و اعلام کرد که Watch Dogs Legion روی هر دو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس از ری تریسینگ پشتیبانی می‌کند. وقتی طرفداران بازی از تیلانتن درباره جزییات و ویژگی‌های گرافیکی آن روی کنسول‌های نسل بعدی سؤال کردند، او در پاسخ گفت: «ری تریسینگ، رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی هر دو کنسول وجود دارند.» البته تیلانتن به رزولوشن و نرخ فریم بازی روی ایکس باکس سری اس اشاره‌ای نکرد، اما پیش‌بینی می‌شود که Watch Dogs Legion روی کنسول تمام دیجیتالی مایکروسافت، با رزولوشن 1080p یا 1440p و به‌صورت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا شود. ضمنا در این پرسش و پاسخ معلوم نشد که آیا بازی روی کنسول‌های نسل بعدی، حالتی برای افزایش کارایی و رساندن نرخ فریم به ۶۰ دارد یا خیر.

بازی واچ داگز لیجن با پشتیبانی از ری تریسینگ

یوبیسافت قبلا اعلام کرده بود که نرخ فریم بازی Watch Dogs Legion روی کامپیوتر محدود نخواهد بود. البته برای اجرای بازی با جزییات و کیفیت گرافیکی خوب، حتما باید یک سیستم رده بالا داشته باشیم. برای مثال افرادی که می‌خواهند این بازی را روی PC با رزولوشن 4K و همچنین با ری تریسینگ اجرا کنند و همه گزینه‌های گرافیکی را روی بالاترین درجه قرار دهند، باید کارت گرافیک انویدیا RTX 3080 را روی سیستم خود داشته باشند. سیستم مورد نیاز برای اجرا بازی Watch Dogs Legion که چندی پیش اعلام شد، نشان می‌داد که اکثر گیمرها برای اجرای این بازی، حتی با تنظیمات گرافیکی متوسط با مشکل مواجه خواهند شد. به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد که نسخه جدید مجموعه Watch Dogs بازی بهینه‌ای برای کامپیوترهای شخصی نباشد.

بازی Watch Dogs Legion چند روز دیگر در تاریخ ۸ آبان (۲۹ اکتبر) برای پی ‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. این بازی همچنین از همان روز عرضه کنسول‌های نسل نهم، روی این پلتفرم‌ها نیز در دسترس خواهد بود. افرادی که نسخه‌های نسل فعلی را خریداری کنند، می‌توانند Watch Dogs Legion را به‌صورت رایگان روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | سری اس در اختیار داشته باشند.

داستان بازی Watch Dogs Legion در شهر لندن جریان دارد. جایی که یک گروه به‌نام DedSec تلاش می‌کند تا جلوی بمب‌گذاری و ویران شدن شهر را بگیرد، اما درنهایت بمب‌های مختلف در سطح شهر منفجر می‌شوند و DedSec نیز به‌عنوان متهم اصلی خرابکاری شناخته می‌شود. در ادامه مشخص می‌شود که پشت پرده تمام اتفاقات، یک گروه دیگر به‌نام Zero Day است که ازطریق پهپادها و نمایشگرهای مختلف، با مردم لندن ارتباط برقرار می‌کند. هدف اصلی این گروه نابودی لندن است و به همین خاطر اعضای DedSec به مقابله با Zero Day می‌پردازند.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده