// دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۲

حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی Watch Dogs Legion آپدیت شد

درحالی که چندی پیش سیستم پیشنهادی بازی Watch Dogs Legion منتشر شده بود، حساب کاربری توییتر این بازی با یک تصویر مشخصات مورد نیاز را آپدیت کرد.

مدتی پیش بود که شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Watch Dogs Legion، مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این بازی را منتشر کرد. در جریان مشخصات منتشر شده، شاهد انتشار سخت‌افزارهای مورد نیاز برای رزولوشن بالاتر از 1080p هم بودیم و همچنین، مشخص شده بود که کاربران برای تجربه‌ی بازی در رزولوشن 4K و روشن بودن ری تریسینگ، نیاز به پردازنده‌های اینتل Core i7-9700K یا Ryzen 7 3700X بودند. 

همچنین از نظر کارت گرافیک هم در بهترین حالت، شاهد استفاده از انویدیا RTX 2080Ti بودیم. این در حالی است که پس از عرضه کارت‌های RTX 3080، شاهد اعمال تغییراتی در مشخصات مورد نیاز بازی Watch Dogs Legion هستیم. کاربران برای تجربه بازی در حالت ری تریسینگ و رزولوشن بالاتر از 1080p، به کارت‌های RTX 3070 و RTX 3080 نیاز دارند.

همچنین در شرایط ذکر شده، باید از پردازنده‌های اینتل Cor i7 9700 و اینتل Cor i7 9900K استفاده کنید. کاربران زومجی درادامه می‌توانند تصویر مربوط‌به مشخصات مورد نیاز جدید بازی Watch Dogs Legion را در زومجی مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. 

مشخصات سیستم پیشنهادی جدید بازی Watch Dogs Legion


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده