نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۶

Fall Guys در صدر پردانلود ترین بازی‌های پلی استیشن پلاس قرار گرفت

طبق اعلام سونی، بازی محبوب Fall Guys رکورد دانلود بازی‌های سرویس پلی‌استیشن پلاس را شکسته است. همراه زومجی باشید.

بازی Fall Guys چندی پیش منتشر شد و بدون شک در حال حاضر یکی از مهم‌ترین بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید که افراد زیادی در سراسر جهان مشغول تجربه آن هستند. طبیعتا یکی از مواردی که باعث استقبال بالایی از بازی شد، رایگان بودن آن ازطریق پلی‌استیشن پلاس است. 

طبق جدید‌ترین اخبار بازی منتشر‌شده، سونی با انتشار توییتی اعلام کرد که Fall Guys، موفق شده رکورد بیش‌ترین میزان دانلود بازی‌های پلی‌استیشن پلاس را بشکند و درواقع، تبدیل به پُردانلود‌ترین بازی این سرویس شود. بدون شک این اتفاق، موفقیت بزرگی برای استودیو مدیاتونیک است؛ چرا که باید در نظر داشت طی سال‌های گذشته، بازی‌های بزرگ و کوچک زیادی روی پلی‌استیشن پلاس منتشر شده‌اند و قرار گرفتن در صدر دانلود‌ بازی‌های این سرویس اتفاق بزرگی است. 

به هر حال بازی فال گایز با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شده است و اخیرا مطلع شدیم که فروش نسخه پی‌سی بازی روی استیم هم مرز ۲ میلیون نسخه را رد کرده و بدین ترتیب به موفق‌ترین بازی شرکت دیوالور دیجیتال تبدیل شده است. البته که همین استقبال مشکلاتی را هم برای سرور‌های بازی به‌وجود آورده است. 

در صورتی که هنوز فال گایز را تجربه نکرده‌اید، برای آشنایی بیشتر می‌توانید بررسی بازی Fall Guys را در زومجی بخوانید که نمره ۸ را دریافت کرد و خلاصه‌ای از بررسی آن به شرح زیر است:

اگر به بازی‌های بتل رویال علاقه دارید، با امتحان نکردن چند دور از تجربه‌ی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout به خود ستم کرده‌اید. اما حتی اگر تا امروز هیچ‌کدام از بتل‌رویال‌ها شما را سرگرم نکرده‌اند، باز هم باید یک شانس به «فال گایز» بدهید تا در جهان رنگارنگ خود شما را مشغول رقابت در مینی‌گیم‌هایی بامزه کند. انتخاب شدن ۵ مینی‌گیم از بین ۲۴ مینی‌گیم در هر دور از تجربه‌ی Fall Guys توسط گیمر باعث می‌شود که بازی تازگی خود را از دست ندهد و بازیکن را در دل رقابت‌ها نگه دارد. البته که وضعیت سرورها برای شروع هر دور از بازی باید بهتر شود، استودیو سازنده باید راهی برای غیرفعال کردن همه‌ی روش‌های تقلب بیابد و مینی‌گیم‌های شانس‌محور هم باید جای خود را به بازی‌های مهارت‌محور بدهند. ولی «فال گایز» یک بازی مستقل پتانسیل‌دار است که اگر پشتیبانی ایده‌آلی دریافت کند، چند ماه بعد می‌تواند به مراتب دوست‌داشتنی‌تر از امروز هم باشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده