نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۶

فصل دوم بازی Fall Guys با مراحل جدید و تغییرات مورد انتظار هم‌اکنون در دسترس قرار دارد

فصل دوم بازی بتل رویال و محبوب Fall Guys با چهار لِوِل جدید، آیتم‌های ظاهری بیشتر و قابلیت جدید Show Selector که مطمئناً مورد استقبال هواداران قرار خواهد گرفت، درحال حاضر قابل دریافت است.

Fall Guys Season 2 رسماً کار خود را آغاز کرده و اگر در این مدت مثل بسیاری از طرفداران این بازی اوقات فراغت خود را با Among Us و چالش‌های جذاب آن سپری کردید، وقت بازگشت به دنیای جذاب و سرگرم کننده فال گایز فرارسیده است. فصل جدید بازی Fall Guys به مضامین قرون وسطایی اختصاص داشته و هیجان و تکاپوی بیشتری را برای بازیکنان به همراه دارد. بازیکنان حالا به چهار لِوِل جدید دسترسی داشته و چندین آیتم ظاهری جدید را درکنار تغییرات و ویژگی‌های بیشتری که جای خالی آن‌ها در بازی احساس می‌شد، دریافت می‌کنند. در ادامه تریلر فصل دوم بازی Fall Guys را مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

مطمئناً ۴ لِوِل جدیدی که به بازی Fall Guys افزوده شده، مهم‌ترین بخش این آپدیت را تشکیل می‌دهد. ما تاکنون لِوِل Knight Fever را در عمل مشاهده کردیم و همان‌طور که مدیاتونیک آن را توضیف می‌کند، باید آن را «چالش برانگیزترین لِوِل بازی تابه اینجای کار» معرفی کرد. تجربه Wall Guys نیز جالب توجه به نظر می‌رسد؛ جایی که شما باید بلوک‌های بزرگ را با خود حرکت داده و مسیر حرکت خود را روی دیوارهای محیط بازی بسازید. علاوه‌بر این، دو بازی تیمی دیگر نیز وجود دارند که با سطوح قدیمی‌تر بازی حس و حال تازه‌ای می‌بخشند.

گذشته از این موارد، یک خبر خوب نیز برای بازیکنانی که علاقه‌ای به حالت‌های تیمی ندارند خواهیم داشت. توسعه‌دهندگان استودیوی مدیاتونیک قابلیت جدیدی موسوم به Show Selector را به بازی اضافه کرده‌اند. بازیکنان می‌توانند از این طریق یک سری پارامترهای بیشتر را به سطوحی که قصد تجربه آن را دارند اضافه کنند. موردی که آن‌ها به نمایش گذاشتند، Gauntlet Showdown بود که تمام قسمت‌هایی که به مسابقه ارتباط ندارد را از بازی خارج می‌کند. مطمئناً بازیکنانی وجود دارند که به بازی‌های تیمی علاقه‌ای ندارند؛ بنابراین این قابلیت می‌تواند مورد استقبال این دسته از کاربران قرار گیرد.

فصل 2 بازی Fall Guys

همان‌طور که انتظار داشتیم، محتوای سیزن پس Season 2 چندین آیتم ظاهری جدید را با خود به همراه دارد. جا دارد به این نکته اشاره کنیم که مدیاتونیک فرایند کسب Crown در بازی را ساده تر کرده و بنابراین امکان دسترسی به اسکین‌های بیشتر نیز فراهم خواهد شد. به نظر می‌رسد که این استودیو در ارتباط متقابل با جامعه طرفداران و اعمال تغییرات مورد نظر آن‌ها در بازی بسیار خوب عمل می‌کند. براساس اظهارات قبلی توسعه‌دهندگان این شرکت، برنامه‌های زیادی برای توسعه‌ی ویژگی‌ها و بخش‌های جدید در این بازی در دست ساخت دارد.

محتوای فصل دوم بازی Fall Guys هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و پی سی قابل دریافت است.   


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده