نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۶

ویژگی و تنظیمات جدیدی برای Fall Guys در دست ساخت قرار دارد

براساس اظهارات جدید طراح ارشد بازی محبوب Fall Guys، استودیوی مدیاتونیک برنامه‌های زیادی برای توسعه‌ی ویژگی‌ها و بخش‌های جدید در این بازی در دست ساخت دارد.

پنج‌شنبه شب و با معرفی فصل دوم رقابت‌های بتل رویال Fall Guys در افتتاحیه گیمزکام 2020 نگاه کوتاهی به آنچه که باید از محتوای Season 2 بازی انتظار داشته باشیم، داشتیم. اما به نظر می‌رسد که این تنها چیزی نیست که توسعه‌دهندگان مدیاتونیک هم‌اکنون مشغول ساخت آن هستند. جو والش (Joe Walsh) طراح ارشد بازی Fall Guys مهمان قسمت جدید برنامه Talk Guys بود و در خلال صحبت‌های خود با Gary Whitta و Kate Stark اطلاعات جدیدی را در ارتباط با بازی محبوب این روزهای جهان مطرح کرد.

 جو والش در جریان این اپیزود درمورد برنامه‌هایی که مدیاتونیک برای اطلاح ایرادات و اضافه کردن ویژگی‌های جدید به بازی Fall Guys در دست ساخت دارد توضیحاتی را ارائه کرده که کیت استارک بعد از اتمام برنامه فهرست خلاصه واری از آن را در اکانت توییتر خود منتشر کرده است. ظاهراً اولویت نخست توسعه‌دهندگان Fall Guys تعبیه یک سیستم مقابله کننده با تقلب در جریان این بازی است که در حال حاضر یکی از مشکلات بزرگ این بازی به شمار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های مهمی که برای این بازی در حال توسعه است، می‌توان به حالت مخصوص کوررنگی و قابلیت‌های کراس پلتفرم بازی اشاره کرد.

اما یکی از ویژگی‌هایی که به‌شدت توسط جامعه‌ی کاربران درخواست شده، اضافه شدن سرورهای شخصی در بازی است؛ تا کاربران دیگر نگران ورود بازیکنان غریبه به تیم خود نباشند. اما مهم‌تر از آن، جایزه ویژه پنج برد متوالی است که دستیابی به آن با اضافه شدن این ویژگی‌ مسلماً ساده‌تر خواهد شد.

در ادامه‌ی این مصاحبه از Walsh در خصوص احتمال انتشار Fall Guys برای ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ سؤال شده که با پاسخ «شاید یک روز شاهد این اتفاق باشیم» مواجه شده‌اند.

گیم پلی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout

بازی Fall Guys با وجود مشکلات فنی و کمبود یک سری ویژگی‌های ضروری، همچنان به روند موفقیت آمیز خود ادامه می‌دهد. بسیاری از کارشناسان عقیده دارند این بازی از پتانسیل بسیاری برخوردار بوده و حتی می‌تواند در آینده برای جایگاه «بهترین بازی سال» نیز رقابت کند. بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در نقد و بررسی زومجی نیز موفق به کسب نمره بسیار خوب ۸ از ۱۰ شده است. در قسمت‌هایی از این مطلب می‌خوانیم:

«حتی اگر تا امروز هیچ‌کدام از بتل‌رویال‌ها شما را سرگرم نکرده‌اند، باز هم باید یک شانس به «فال گایز» بدهید تا در جهان رنگارنگ خود شما را مشغول رقابت در مینی‌گیم‌هایی بامزه کند. البته که وضعیت سرورها برای شروع هر دور از بازی باید بهتر شود، استودیو سازنده باید راهی برای غیرفعال کردن همه‌ی روش‌های تقلب بیابد و مینی‌گیم‌های شانس‌محور هم باید جای خود را به بازی‌های مهارت‌محور بدهند.»

در ادامه با انتشار جدیدترین اخبار مرتبط با این بازی با زومجی همراه باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده