نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

بخش چند نفره Kingdom Hearts: Melody of Memory دارای حالت لوکال است

شرکت اسکوئر انیکس در رویداد Tokyo Game Show 2020 جزئیات جدیدی از بخش چندنفره‌ی بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اسکوئر انیکس در جریان رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۰ جزئیات بیشتری از بخش چندنفره‌ی بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory و نسخه‌ی دموی آن به اشتراک گذاشته است. بنابر اعلام اسکوئر انیکس، در بخش چندنفره‌ی بازی تا سقف ۸ بازیکن برای کسب بیشترین امتیاز در حالت Friend Versus با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و بخش چندنفره‌ی محلی یا Local Multiplayer نیز در دسترس خواهد بود.

حالت Double Play نیز یکی دیگر از بخش‌های چندنفره را تشکیل می‌دهد که دو بازیکن در آن برای تکمیل مراحل با یکدیگر همکاری می‌کنند. براساس گزارش سلیکونرا، درجه‌های سختی متفاوتی نظیر حالت Proud (افتخارآفرین)، Beginner (مبتدی) و Normal (عادی) در طول پخش زنده‌ی اسکوئر انیکس در رویداد Tokyo Game Show 2020 به نمایش گذاشته شده است. بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory همچنین دارای یک بخش جذاب با نام Museum (موزه) است که امکان شنیدن آهنگ‌ها، تماشای دوباره‌ی میان‌پرده‌ها و البته مشاهده‌ی طرح‌های هنری را برای بازیکنان فراهم می‌آورد.

علاوه‌بر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، شرکت اسکوئر انیکس در حاشیه‌ی رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۰ اعلام کرد که نسخه‌ی آزمایشی بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory در اواسط ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ماه ۱۳۹۹) در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکنان می‌توانند پیش از عرضه‌ی بازی به تجربه‌ی آن بپردازند. بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۹ (۱۳ نوامبر ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده