نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۹

انتشار نخستین جزئیات داستان و گیم ‌پلی Kingdom Hearts Melody of Memory

در کنفرانس خبری اخیر اسکوئر انیکس، اولین اطلاعات مرتبط با جزئیات داستان و گیم‌پلی بازی Kingdom Hearts Melody of Memory از سوی توسعه‌دهندگان ارائه شده است.

Kingdom Hearts Melody of Memory اولین بازی ریتمیک از مجموعه‌ی Kingdom Hearts است که توسط اسکوئر انیکس (Square Enix) به‌عنوان یک بازی «اکشن، ریتمیک» معرفی شده است. در جریان بازی Melody of Memory، بعد از اینکه Heartlessها از پس‌زمینه تصویر ظاهر شده و به سمت شما حرکت می‌کنند، باید با فشردن کلیدهایی که صحت عملکرد آن‌ها براساس ریتم موسیقی متن بازی تعیین می‌شود، به آن‌ها حمله‌ور شوید. در این بازی بیش از ۲۰ کاراکتر منحصر‌به‌فرد طراحی شده که بسیاری از آن‌ها از مجموعه Kingdom Hearts به این بازی راه پیدا کرده‌اند. بسته به مرحله‌ای که در آن قرار دارید، کاراکترهای مختلف دیزنی نیز به کمک شما آمده و در قالب شخصیت‌های مهمان در جریان بازی حضور پیدا می‌کنند.

محیط بازی Kingdom Hearts Melody of Memory

براساس تریلری که از جریان بازی Melody of Memory منتشر شده، این بازی یک حالت چندنفره آنلاین نیز خواهد داشت که در خود، حالت‌های مختلفی از بازی را جا می‌دهد. بازی Kingdom Hearts Melody of Memory یکی از بزرگ‌ترین مجموعه موسیقی‌های متن بازی را در میان سایر عناوین مشابه خود داشته و بیش از ۱۴۰ موزیک مختلف برای مراحل آن در نظر گرفته شده است. این موارد بعضاً از بازی‌های Kingdom Hearts یا فیلم‌های دیزنی انتخاب شده‌اند. براساس اطلاعاتی که در نشست خبری سازندگان ژاپنی این بازی مطرح شده، بازیکنان با استفاده از Gummi Ship از جهان‌های مختلف داستان این بازی دیدن کرده و با جمع آوری آیتم‌هایی موسوم به «Rhythm» خاطرات گذشته خود را دوره می‌کنند.

در ادامه فهرستی از محتوای داستانی و مشخصات گیم‌پلی بازی به زبان ژاپنی ارائه شده که ترجمه آن به شکل زیر خواهد بود:

Melody of Memory: دنیایی از میان خاطرات گذشته که با قدرت موسیقی هدایت می‌شود. بازیکنان در این بازی درکنار یکدیگر و با استفاده از موسیقی و Gummi Ship به ماجراجویی در جهان‌های مختلف بازی پرداخته و با جمع‌آوری آیتم‌های « Rhythm» از هریک از این مراحل، به مرور خاطرات می‌پردازند. درحالی که ملودی موسیقی متن بازی به بازگویی افسانه‌ای از خاطرات گذشته می‌پردازد، قدرت اسرارآمیزی شروع به شکل گرفتن خواهد کرد. خاطرات به کمک این نیروی اسرارآمیز تبدیل به جهان‌ها مختلف Kingdom Hearts Melody of Memory شده و ماجراجویی‌های گذشته جان دوباره‌ای خواهند گرفت.

گیم پلی بازی Kingdom Hearts Melody of Memory

آخرین صحنه‌هایی که در تریلر رونمایی از این بازی به نمایش گذاشته می‌شود، به چند دیالوگ از زبان شخصیت‌های « Seeker of Darkness» (با صداگذاری آکیو آتسوکا) و Kairi (با صداگذاری ریسا یوشیدا) اختصاص می‌یابد. ضمن اینکه همزمان با این اتفاق، متن مبهم و مرموزی محتوی «و آخرین نقشه‌ی او در ملودی خاطرات مخفی شده است» به نمایش گذاشته می‌شود.

تمامی این موارد، نشان می‌دهند که Kingdom Hearts Melody of Memory شامل المان‌ها و عناصر داستانی جدید و نوآورانه‌ای در سبک خود بوده و باید دید که گیم‌پلی این بازی تاچه حد می‌تواند درگیرکننده و همگام با محتوای داستانی آن حرکت کند. در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از این بازی را مشاهده کنید.

 تماشای ویدیو در یوتیوب

مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts تا همین الان هم مینی گیم‌های ریتمیک متعددی را در گذشته شامل شده که بیشتر آن‌ها را در Kingdom Hearts 2 دیده بودیم. نهایتاً باید گفت که بازی Kingdom Hearts Melody of Memory در سال ۲۰۲۰ برای پلی ‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و ایکس ‌باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده