// یکشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۶

تریلر گیم‌ پلی Hyrule Warriors: Age of Calamity کاراکتر Impa را نشان می‌دهد

در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۰ و پنل شرکت کوئی تکمو، تریلر داستانی جدیدی منتشر شد که بخش‌هایی از داستان و قهرمان‌های هایرول را نشان می‌دهد.

مدتی پیش بود که بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity معرفی و اعلام شد که در تاریخ ۳۰ آبان ماه (۲۰ نوامبر) برای کاربران نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در جریان این بازی، بازیکنان به ۱۰۰ سال قبل از The Legend of Zelda: Breath of the Wild بر می‌گردند؛ جایی که هنوز قهرمان‌های هایرول شکست نخورده و باید درکنار لینک و زلدا با نیروهای گانون مبارزه کنند. 

در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو و پنل شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo)، سازنده Hyrule Warriors: Age of Calamity، ویدیویی تقریبا ۱۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity به نمایش گذاشته است. در جریان این تریلر، شاهد نبرد لینک با دشمنان هایرول هستیم. نکته جالب، معرفی Impa جوان بود که همچنین کاراکتر قابل بازی است و می‌توانید هدایت او را برعهده بگیرید.

Impa نام یکی از کاراکترهای The Legend of Zelda: Breath of the Wild است که البته در آن بازی، با نسخه پیر Impa روبه‌رو می‌شویم؛ شخصی خردمند و دانا که لینک را در ماجراجویی خود کمک می‌کند. در انتها، یک تریلر داستانی هم از بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد. در جریان تریلر داستانی شاهد بخش‌هایی از داستان درکنار گیم‌پلی چهار قهرمان هایرول هستیم. در ادامه می‌توانید هر دو ویدیو منتشر شده را از یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده