// سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۸

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity با انتشار یک تریلر معرفی شد

دقایقی پیش شرکت نینتندو در جریان همکاری خود با کوئی تکمو، بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد.

تقریبا یک سال از معرفی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 می‌گذرد و کاربران ماه‌ها است که منتظر یک نینتندو دایرکت بزرگ با محوریت بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ هستند. این در حالی است که نینتندو دقایقی پیش کاربران را غافل‌گیر و یک نسخه مرتبط با The Legend of Zelda Breath of the Wild را معرفی کرد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity را معرفی کرد. برخلاف اولین نسخه از Hyrule Warriors، در این نسخه شاهد همکاری نزدیک‌تری میان نینتندو و کوئی تکمو (Koei Tecmo) هستیم. داستان بازی سال‌ها قبل از وقایع Breath of the Wild رخ می‌دهد؛ جایی‌که Great Calamity برای اولین‌‌بار به سرزمین هایرول حمله کرد. 

نکته‌ی جالب این است که Hyrule Warriors: Age of Calamity یک بازی هک اند اسلش به حساب می‌آید و در تاریخ ۳۰ آبان ماه (۲۰ نوامبر) هم برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد قابل بازی بودن سایر کاراکترهای جهان Breath of the Wild هستیم. ازاین‌رو جدا از لینک، می‌توانید هدایت زلدا و چهار قهرمان هایرول را هم برعهده بگیرید که میفا، اربوسا، دروک و ریوالی نام دارند. هرکدام از این کاراکترها مهارت‌ها و گیم‌پلی مخصوصی‌به خود دارند و می‌توانند تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده