نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۸

نسخه دمو برای بازی فیفا ۲۱ منتشر نخواهد شد

برخلاف سنت هرساله، الکترونیک آرتز در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد خبری از انتشار نسخه دمو و رایگان پیش‌ از عرضه برای بازی FIFA 21 نخواهد بود.

معمولا این موقع از سال تب‌وتاب و هیجان بین اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی به‌خصوص دوست‌داران ورزش پرطرفدار فوتبال به‌ اوج خود می‌رسد. الکترونیک آرتز و کونامی به‌عنوان دو راس و رقیب اصلی در عرضه شبیه‌ساز فوتبال، هرسال نسخه جدیدی از بازی‌های خود را روانه بازار می‌کنند. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان این موضوع هستید که کونامی چندی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازی PES 2021 به‌صورت یک به‌روزرسانی فصلی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. آپدیتی که دقیقا هفته پیش نیز منتشر شد.

در حالی‌که تا عرضه رسمی بازی فیفا 21 تنها چند هفته دیگر باقی مانده است، علاقه‌مندان طبق سنت هرساله منتظر انتشار و سپس تجربه نسخه دمو قسمت جدید بازی فیفا بودند؛ اتفاقی که حداقل برای نسخه امسال بازی نباید منتظر آن باشیم. چراکه در جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز ساعاتی پیش با انتشار پستی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد از آنجایی که تمام تمرکز و هدف تیم سازنده این است که یک تجربه کامل و بی‌نقص را به علاقه‌مندان در تاریخ مشخص شده ارائه دهد، امسال نسخه دمو و پیش‌ازعرضه برای بازی FIFA 21 منتشر نخواهد شد.

مسابقه لیورپول منچسترسیتی فیفا ۲۱

اگر گذشته را مروری کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که تقریبا هر سال پیش از انتشار نسخه کامل بازی، یک نسخه دمو رایگان با چند تیم و حالت‌های محدود در دسترس گیمرها قرار می‌گرفت. این امر باعث می‌شد طرفداران با تغییرات گیم‌پلی و حال‌وهوای بازی بیشتر آشنا شوند و همچنین با بازخوردهایشان به تیم سازنده برای بهبود نسخه کامل بازی کمک شایانی کنند.

بازی FIFA 21 قرار است در تاریخ ۱۸ مهر ماه (۹ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان و پس از عرضه کنسول‌های نسل نهم برای پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس منتشر شود.

حال باید منتظر ماند و دید آیا واقعا قرار است با یک بازی بی‌نقص و کاملی روبه‌رو شویم یا محروم کردن از بازخوردهای متفاوت گیمرها، ضرر بزرگی به تجربه نهایی وارد خواهد کرد. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذراید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده