نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۷

نسخه جدیدی از بازی Monster Hunter احتمالا برای نینتندو سوییچ در دست ساخت است

باتوجه به اطلاعات فاش شده، به‌نظر می‌رسد کپکام در حال کار روی ساخت و انتشار یک نسخه جدیدی از سری Monster Hunter برای کنسول نینتندو سوییچ است.

سال ۲۰۰۴ شرکت ژاپنی کپکام (Capcom) تصمیم به ساخت و عرضه یک بازی جدید در سبک فانتزی گرفت. بازی Monster Hunter درواقع یک اثر اکشن است که برای اولین‌بار برای کنسول پلی‌استیشن 2 روانه بازار شد. باتوجه به موفقیت‌ها و محبوبیت زیاد بازی، Monster Hunter تابه امروز برای اکثر پلتفرم‌های رایج و موجود در دسترس است.

اگر زومجی را دنبال کرده و از طرفداران سری Monster Hunter باشید، احتمالا اطلاع دارید که در سال ۲۰۱۸ آخرین نسخه از این مجموعه پرطرفدار تحت عنوان Monster Hunter: World برای دارندگان پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی منتشر شد.

حال اما باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد پس از گذشت دو سال، کپکام در حال کار روی ساخت و عرضه نسخه جدیدی از Monster Hunter است. به‌تازگی گزارش و شایعه‌ای مبنی‌بر احتمال ساخت و عرضه یک نسخه جدید از این بازی برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ توسط یکی از کاربران توییتر که سابقه قابل قبولی در افشای اطلاعات درخصوص بازی‌های کپکام دارد، منتشر شد.

این فرد با نام کاربری Dusk Golem تاکید دارد که قسمت جدید بازی Monster Hunter با استفاده از موتور RE Engine در دست ساخت است و به‌زودی به‌صورت رسمی توسط تیم سازنده معرفی خواهد شد.

درکنار این موارد، با استناد به‌ گزارش منتشر شده، به‌نظر می‌رسد روند ساخت بازی مورد انتظار Silent Hill نیز همچنان در جریان است و همچنین به‌زودی خبری در مورد بازی جدید Shenmue خواهیم شنید. همچنین Dusk Golem در ادامه توضیح داد که سری بازی Resident Evil که شامل ریمیک ۲ و ۳ و قسمت هفت می‌شود، قرار نیست برای نینتندو سوییچ عرضه شود.

کپکام در گذشته تلاش کرده بود تا Resident Evil 7 را برای نینتندو سوییچ پورت کند، اما در ارائه یک پورت رضایت بخش مشکلاتی داشتند. ظاهرا بازی‌های RE Engine باید با درنظرگرفتن ویژگی‌های سوییچ تولید شوند تا نتیجه رضایت بخشی حاصل شود. باتوجه به اینکه کپکام در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که بازی Monster Hunter: World برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد، پس احتمالا با یک نسخه کاملا جدید از این سری روبه‌رو خواهیم بود.

اگر شما هم از طرفداران Monster Hunter هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در رابطه با این شایعه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده