// چهار شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۲

گزارش فروش بازی Monster Hunter: World خیره کننده است

کپکام به‌تازگی گزارشی از میزان فروش بی‌نظیر بازی Monster Hunter: World منتشر کرده است.

Monster Hunter یک مجموعه بازیِ اکشن نقش‌آفرینی با فضایی فانتزی است که اولین نسخه از این بازی برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۴ برای پلی‌استیشن 2 عرضه شد و پس از آن نسخه‌های جدید آن به دیگر کنسول‌ها نیز راه پیدا کرد. اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که شرکت کپکام طی چند سال گذشته توانسته عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. این شرکت ژاپنی محبوب طی ۵ سال گذشته با ارائه‌ی نسخه‌هایی مختلف و موفق از سری بازی‌هایی همچون Resident Evil و Devil May Cry، دوباره توانست روزهای بسیار خوب گذشته‌ی خود را تکرار کند.

استودیو کپکام با ساخت بازی Monster Hunter World در سال ۲۰۱۸، توانست بازار جهانی خود را بسیار قوی‌تر از قبل کند. جدیدترین نسخه از سری بازی‌های محبوب مانستر هانتر با ارائه‌ی مکانیک‌های به‌شدت سرگرم‌کننده‌ی گیم‌پلی، گرافیک چشم‌نواز، صداگذاری و موزیک باکیفیت و ارائه‌ی محتویات جدید پس از عرضه برای بازیکنان، به‌یک موفقیت بزرگ تبدیل شد و توانست نظر مثبت گیمرها و منتقدان را به همراه داشته باشد.

هنگامی که بازی Capcom Monster Hunter: World برای پلی‌استیشن 4 معرفی شد، شک و تردیدهایی در مورد عرضه ی این بازی برای کنسول و رایانه شخصی وجود داشت زیرا پیش از آن این سری روی کنسول‌های پرتابل محبوب بود. خوشبختانه دیگر نمی‌توان این تصمیم را زیر سؤال برد زیرا تاکنون تعداد ۱۶ میلیون واحد از این بازی به فروش رسیده است.

شاید جالب‌تر از همه این باشد که بسته‌ی الحاقی Monster Hunter World: Iceborne تا به امروز ۵.۸ میلیون واحد فروخته است و از این آمار تعداد ۶۰۰ هزار واحد تنها در گزارش فروش سه‌ماهه‌ی اخیر ناشر گزارش شده است. همچنین سری بازی Monster Hunter به‌طور کلی اکنون ۶۴ میلیون واحد فروش داشته است و همچنین انتشار این سری بازی برای کنسول پلی ‌استیشن 5 این ارقام را بیشتر هم می‌کند.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده