// دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰

بازی FIFA 21 فاقد هرگونه حالت کراس پلی در زمان عرضه است

حساب کاربری رسمی FIFA Direct Communication در جواب به سؤال کاربران حول کراس پلی میان نسل هشتم و نهم فیفا 21، اعلام کرده که این بازی در روز عرضه فاقد کراس پلی است.

بازی FIFA 21 در تاریخ ۱۸ مهر ماه (۹ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه می‌شود و نسخه نسل نهمی آن هم با عرضه شدن کنسول‌های پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دراین‌میان سوالی که پیش می‌آید، این است که آیا کاربران کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی سونی یا مایکروسافت می‌توانند با یکدیگر فیفا 21 را تجربه کنند؟ برای مثال دو کاربر روی ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس قادر به‌تجربه‌ی بازی با یکدیگر هستند؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری رسمی FIFA Direct Communication در توییتر در جواب به یکی از کاربران توییتر اعلام کرده است که بازی FIFA 21 در زمان عرضه، فاقد ویژگی کراس‌پلی و کراس‌پلی بین نسلی است. این گفته بدین معنا است که اگر دوست شما FIFA 21 را روی پلی‌استیشن 4 خریده باشد و شما آن را روی پلی‌استیشن 5 خریداری کنید، نمی‌توانید با یکدیگر فیفا 21 را تجربه کنید. 

این در حالی است که تنها پیشرفت بازیکنان از کنسول نسل هشتمی یک شرکت به کنسول نسل نهمی آن منتقل می‌شود (PS4 به PS5 و Xbox One به Xbox Series X). همچنین در ادامه از حساب کاربری FIFA Direct Communication پرسیده شد که این مورد به چه شکل روی لیدربرد بخش آلتیمیت تیم تاثیر گذار خواهد بود و FIFA Direct Communication در جواب گفت «لیدربردهای FUT Champions و Squad Battles بازیکنان هر دو نسل را به‌صورت یک لیدربرد ترکیبی (برای هر حالت ذکر شده به‌صورت مجزا) نشان می‌دهد.»

با اعلام خبر پشتیبانی از کراس‌پلی برای بازی Need for Speed Heat، انتظار می‌رفت الکترونیک آرتز از این ویژگی برای بازی‌های محبوب خود نظیر سری بازی‌های EA Sports هم استفاده کند، اما فیفا 21 حداقل در زمان عرضه کراس پلی را به‌همراه نخواهد داشت. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به ویژگی‌های جدید Pro Clubs اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده