نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۵

ویژگی‌های جدید بخش Pro Clubs بازی FIFA 21 اعلام شدند

شرکت EA به تازگی ویژگی‌های جدید و البته محدود بخش Pro Clubs بازی FIFA 21 را اعلام کرده است.

به دنبال رونمایی از بخش FUT 21 یا همان FIFA Ultimate Team بازی FIFA 21، شرکت سازنده این بازی یعنی EA، ویژگی‌های جدید بخش Pro Clubs ‌این بازی را منتشر کرده است. البته به رسم عملکرد مجموعه فیفا در سال‌های اخیر، این ویژگی‌های جدید بسیار محدود هستند و صرفا شاهد اعمال تغییراتی اندک هستیم. بیشتر تغییرات جدید متمرکز بر فراهم کردن امکان کنترل هرچه بیشتر باشگاه، گزینه‌های بیشتر برای شخصی‌سازی ترکیب و تلاش برای تغییر روند بازی هستند.

مسابقه لیورپول منچسترسیتی فیفا ۲۱

بازیکنان در بخش Pro Clubs بازی FIFA 21 قادر خواهد بود تا شکل و شمایل بازیکنانِ ترکیب خود را شخصی‌سازی کند، البته کاربر به قدرت‌های بازیکنان باشگاه خود دسترسی نخواهد داشت. بازیکن همچنین در نسخه جدید بازی فیفا قادر خواهد بود برای باشگاه خود پنج ترکیب شخصی تعیین کند، این قابلیت البته در دیگر بخش‌های بازی نیز محیا است. این قابلیت به بازیکن اجازه می‌دهد تا باشگاه خود را با روش‌های مختلف بازی کردنِ فوتبال آشنا کند، بازیکنانِ FIFA 21 می‌توانند پیش از آغاز هربازی در بخش Pro Clubs یکی از آن پنج ترکیب را انتخاب کنند. 

آنچه که خواندید، تمام آن چیزی است که به‌عنوان ویژگی‌های جدید بخش Pro Clubs بازی FIFA 21 معرفی شده است. البته EA گفته است «ما تصمیم داریم جزییات بیشتری راجع به ویژگی‌های هم‌تیمی‌ها و پیشرفت تجربه بخش Virtual Pro را در مقاله‌ای که به‌زودی منتشر می‌شود، [با شما بازیکنان] به اشتراک بگذاریم.»


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده