// شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

ویدیو جدیدی از پشت صحنه‌ی سیستم مبارزات بازی Battletoads منتشر شد

استودیو Rare ویدیویی در ارتباط با پشت صحنه‌ی گیم‌پلی بازی Battletoads و صحبت‌های سازندگان این بازی در اینباره منتشر کرد.

بازی Battletoads را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای هواداران بازی‌های Beat em Up دانست. این بازی در سال ۱۹۹۱ برای نخستین بار عرضه شد و مایکروسافت برای اولین‌بار در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در مراسم E3 2018 به‌صورت رسمی از ریبوت بازی Battletoads رونمایی کرد. این بازی برخلاف سال‌های گذشته، توسط تیم DLaLa Studios به‌جای استودیو Rare در حال توسعه است.

چندی پیش استودیو Rare ویدیوی جدیدی در مورد پشت صحنه بازی Battletoads به همراه صحبت‌های کارگردان این بازی AJ Grand-Scrutton و همچنین چند عضو دیگر تیم توسعه درباره‌ی گیم‌پلی بازی منتشر کرد. مدت زمان این ویدیو زیر دو دقیقه است اما ما در این ویدیو اطلاعات نسبتا خوبی از تیم سازنده بازی دریافت می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

Grand-Scrutton اولین عضو این تیم است که در این ویدیو ذکر می‌کند که آن‌ها در تلاش هستند تا در سبک brawler یا مبارزه‌ای دو بعدی اقدام جدیدی انجام دهند. مدیر فنی این بازی بن وارینگ (Ben Waring) در این‌باره بیان کرد: «ما وقتی كه شروع به ساخت این بازی كردیم، ایده‌ای داشتیم. این كه ما نمی‌خواهیم سیستم مبارزه‌ی قدیمی این بازی را فقط دوباره ریبوت كنیم.»

وارینگ همچنین در مورد اینکه چگونه کل تیم مبارزان قدیمی را دوست داشتند اما آن‌ها می‌خواستند چیز جدیدی را به آن اضافه کنند صحبت کرد. وارینگ در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد که چگونه تیم سازنده تمرکز خود را بر حرکت در فضا گذاشته بودند و هدف آن‌ها این بود که این احساس را به یک بازی مبارزه‌ای دو بعدی اضافه کنند. دیدن تاثیر این رویکرد بر ژانری را که برای چندین دهه تغییری نکرده است، جالب خواهد بود.

طراح ارشد، پل کالینز (Paul Collins)، درباره نحوه مبارزات شخصیت‌های مختلف بیان کرد:

Pimple نوعی شخصیت بزرگ و وحشی است که وقتی مشت می‌زند حرکاتش به‌نوعی منظم می‌شود. همچنین به‌دلیل اینکه حرکاتش مشابه حرکات یک گوریل است می‌توان حس کرد که حرکات او باتوجه‌به شخصیت و سبک مبارزه‌‌‌ی او طراحی شده است. در تضاد با او، حرکات Zits بسیار تند و سریع است و او می‌تواند سریع در اطراف حرکت کند. او همچنین از ابزارهای فنی برای مبارزه با شخصیت‌های دیگر استفاده می‌کند.

Grand-Scrutton در انتهای ویدیو باز می‌گردد تا در مورد چگونگی وجود ۱۱ حالت مختلف و ۳۰ دقیقه صحنه‌های کارتونی در این بازی صحبت کند.

بازی Battletoads طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است در تاریخ پنج شنبه، ۳۰ مرداد (۲۰ آگست) به‌صورت انحصاری برای کامپیوترهای شخصی و ایکس‌ باکس وان روانه بازار شود.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده