// جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۰

تاریخ عرضه بازی Battletoads با پخش یک تریلر جدید اعلام شد

بعد از ۲۶ سال صبر طرفداران، دیگر تنها کمتر از ۳ هفته تا تجربه‌ی بازی Battletoads زمان باقی مانده است. مایکروسافت تاریخ انتشار این بازی را با انتشار یک تریلر جدید اعلام کرده است. 

مایکروسافت امروز رسما اعلام کرد که بازی Battletoads در در تاریخ ۲۰ آگست/اوت ۲۰۲۰ (پنج شنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ خورشیدی) منتشر خواهد شد. این بازی قرار است روی کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس وان منتشر شود و امکان خرید آن در فروشگاه دیجیتالی استیم هم وجود دارد. همچنین مطابق جدیدترین اخبار بازی افرادی که دارای اشتراک ایکس باکس گیم پس هستند، بدون نیاز به خرید جداگانه این بازی را تجربه می‌کنند.

نسخه جدید بازی Battletoads که گرافیک کارتونی جذابی را به نمایش می‌گذارد، در Dlala Studios و توسط برخی از سازندگان قدیمی مجموعه‌ی Battletoads مراحل ساخت خود را پیش برد. البته استودیو Rare هم در به ثمر رساندن این پروژه، کمک‌حال Dlala Studios بود. بازی Battletoads جدید در سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی شد و بالاخره اکنون می‌دانیم که چه زمانی گیمرها مشغول تجربه‌ی آن خواهند بود.

دانلود تریلر رونمایی از تاریخ انتشار بازی در آپارات

جلوه‌ی سل-شید کات‌سین‌های بازی همچنان در این تریلر جدید هم خودنمایی می‌کند و حالا که چیزی تا عرضه‌ی اثر باقی نمانده است، کو-آپ سه‌نفره‌ی آن وسوسه‌کننده‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. مبارزه، ماشین‌سواری، گیم‌پلی پلتفرمر و حل پازل‌ها همگی بخش‌هایی از بازی Battletoads هستند. پس حالا فقط باید صبر کرد و دید بازی ماجراجویانه‌ی جدید مایکروسافت و برند ایکس باکس که در ژانرهای گوناگونی طبقه‌بندی می‌شود، تا چه اندازه بازیکنان و منتقدها را راضی می‌کند.

بتل تودها در سال‌های اخیر به کمک حضور درون بازی‌هایی همچون Killer Instinct و Shovel Knight به میادین بازگشته‌اند. ولی گیمرها در اصل بازی اصلی خود آن‌ها را می‌خواستند و به نظر می‌رسد که اکنون دیگر نیازی به صبر طولانی ندارند. راستی می‌دانستید که فیل اسپنسر یکی از طرفدارهای جدی و پروپاقرص مجموعه بازی Battletoads به حساب می‌آید؟


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده