// دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۴

Animal Crossing: New Horizons لقب دومین بازی پرفروش در ژاپن را کسب کرد

باتوجه به گزارش‌های فروش منتشر شده از بازی Animal Crossing: New Horizons، این بازی به دومین بازی پرفروش ژاپن در تاریخ تبدیل شده است.

بازی Animal Crossing: New Horizons در فروردین ماه در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدان و کاربران کسب کند. همچنین در جریان آمار و ارقام اخیر در توییتر، مشخص شده که Animal Crossing: New Horizons مورد بحث‌ترین بازی میان کاربران توییتر بوده است. ازطرفی، از زمان عرضه تابه‌امروز، Animal Crossing: New Horizons همیشه جزو ۱۰ بازی پرفروش بوده است.

آخرین آمار منتشر شده از سوی Game Data Library نشان می‌داد که بازی Animal Crossing: New Horizons سومین بازی پرفروش ژاپن در تمام دوران است. این در حالی است که Pokemon Red/Blue/Green رتبه اول و Pokemon Gold/Silver رتبه دوم را به خود اختصاص داده‌اند. طبق جدیدترین اخبار بازی، آمار جدید فروش Animal Crossing: New Horizons در ژاپن منتشر شده و نشان می‌دهد که این بازی توانسته است اختلاف ۲۰ هزار نسخه‌ای میان خود و Pokemon Gold/Silver را از بین ببرد و به دومین بازی پرفروش ژاپن در تاریخ تبدیل شود. 

تابه‌حال آپدیت‌های مختلفی برای بازی Animal Crossing: New Horizons منتشر شده است و بعضی از آن‌ها فعالیت‌های جدید و تازه‌ای را به بازی اضافه کرده است. ازطرفی ساختار Animal Crossing: New Horizons به‌گونه‌ای است که می‌تواند لحظات سرگرم کننده و متفاوتی را نسبت‌به سایر بازی‌های ویدیویی برای کاربران رقم بزند. همچنین در جریان گزارش فروش سه ماهه اول سال مالی جاری نینتندو هم اعلام شده بود که Animal Crossing: New Horizons توانسته است بیش از ۲۲ میلیون نسخه فروش داشته باشد و به دومین نرم‌افزار پرفروش تمام دوران نینتندو تبدیل شود. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Animal Crossing: New Horizons توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Animal Crossing New Horizons قرار است برای چندین ساعت در روز و احتمالا برای مدتی طولانی شما را از زندگی روزمره دور کند و به یک جزیره دورافتاده ببرد؛ جایی که می‌توانید در آن با حیوانات بامزه، دوست و همسایه شوید و به انجام کار‌های سرگرم‌کننده بپردازید. ایرادات جزئی از جمله اینکه فرد دیگری نمی‌تواند با کنسول شما جزیره‌ی جدید داشته باشد، شاید برخی از طرفداران را ناامید کند، اما این موضوع به هیچ‌وجه به تجربه شما لطمه وارد نمی‌کند. حتی از طرفی حس شاد و آرام‌بخش بازی به‌قدری گیرا است که شاید دوستان یا اعضای خانواده‌تان را به خرید نینتندو سوییچ ترغیب کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده