نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

بازی Animal Crossing: New Horizons بیش از ۲۲.۴ میلیون نسخه فروش داشته است

شرکت نینتندو اعلام کرد که بازی انحصاری Animal Crossing: New Horizons بیش از ۲۲.۴ میلیون نسخه فروش داشته است.

چه به دلیل شیوع ویروس کرونا و سپری کردن این روز‌ها در قرنطینه‌ی خانگی باشد یا چه به دلیل اینکه صرفا نینتندو یک بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده را عرضه کرده است (یا شاید هم هر دو مورد)، بازی Animal Crossing: New Horizons یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های امسال به‌شمار می‌رود. طبق آخرین اخبار بازی، شرکت نینتندو گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اخیر خود را منتشر کرده است که خبر از فروش بسیار خوب این بازی دارد. 

در این گزارش آمده است که تا تاریخ ۳۰ ژوئن امسال (۱۰ تیر)، بازی Animal Crossing: New Horizons توانسته است تا بیش از ۲۲.۴ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته باشد. در اواخر ماه آپریل و تقریبا ۶ هفته پس از انتشار بازی بود که نینتندو اعلام کرد  حدود ۱۳.۴۱ میلیون نسخه از این بازی به فروش رسیده است و با این حساب، تقریبا ۹ میلیون نسخه دیگر در طول دو ماه گذشته از این بازی فروخته شده است که بسیار رقم شگفت‌انگیز و قابل توجهی به‌نظر می‌رسد. همچنین این نکته نیز شایان ذکر است که از آن‌جایی که این آمار تنها تا تاریخ ۱۰ تیر بوده است، بنابراین تا کنون احتمالا تعداد بسیار بیشتری از این بازی به‌فروش رسیده است که این موضوع آمار فروش بازی را حتی بیش از پیش شگفت‌انگیز می‌کند. 

شرکت نینتندو از بازی Animal Crossing: New Horizons به عنوان یکی از دلایل بزرگ خرید سوییچ یاد می‌کند و می‌گوید که تعداد کسانی که برای اولین بار به‌خاطر این بازی با سوییچ آشنا شده‌اند و به بازی کردن با آن پرداختند، در سه‌ماهه‌ی اخیر به‌شدت افزایش داشته‌اند. موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که این شرکت اعلام کرده است بیش از نیمی از خریداران سوییچ در سه ماه اخیر، در روز اول خود با این کنسول، این بازی را برای تجربه انتخاب کرده‌اند.

بازی Animal Crossing: New Horizons هم‌اکنون برای نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. سایت زومجی در بررسی خود از این بازی به آن نمره بسیار عالی ۹.۵ را اعطا کرد و در مورد آن گفت: 

بازی Animal Crossing New Horizons قرار است برای چندین ساعت در روز و احتمالا برای مدتی طولانی شما را از زندگی روزمره دور کند و به یک جزیره دورافتاده ببرد؛ جایی که می‌توانید در آن با حیوانات بامزه، دوست و همسایه شوید و به انجام کار‌های سرگرم‌کننده بپردازید. ایرادات جزئی از جمله اینکه فرد دیگری نمی‌تواند با کنسول شما جزیره‌ی جدید داشته باشد، شاید برخی از طرفداران را ناامید کند، اما این موضوع به هیچ‌وجه به تجربه شما لطمه وارد نمی‌کند. حتی از طرفی حس شاد و آرام‌بخش بازی به‌قدری گیرا است که شاید دوستان یا اعضای خانواده‌تان را به خرید نینتندو سوییچ ترغیب کند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را در مورد این بازی با ما و سایر کاربران در میان بگذارید و از تجربیات خود از این بازی به ما بگویید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده