نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

فروش بازی Mario Kart 8 Deluxe از ۲۶ میلیون نسخه گذشت

نینتندو ساعاتی پیش با انتشار گزارش مالی خود مشخص کرد که بازی انحصاری Mario Kart 8 Deluxe با فروشی معادل ۲۶.۷۴ میلیون نسخه در صدر فهرست پرفروش‌ترین آثار انحصاری نینتندو سوییچ قرار گرفت.

پس از شکست سنگین Wii U نینتندو در سال ۲۰۱۷ با معرفی و عرضه کنسول نینتندو سوییچ بار دیگر توانست در صدر اخبار قرار گیرد. کنسولی که به‌لطف قابلیت‌‌های خلاقانه و بازی‌های انحصاری موفق و بزرگ خود توانست نه‌تنها به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های نینتندو تبدیل شود، بلکه آمار و ارقام فوق‌العاده‌ای را در صنعت بازی‌های ویدیویی از خود به‌جا بگذارد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو ساعاتی پیش گزارش مالی بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار خود را منتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، کنسول نینتندو سوییچ با فروشی معادل ۶۱.۴۴ میلیون واحد همچنان به موفقیت خود ادامه می‌دهد. از فروش بخش کنسولی نینتندو که بگذریم، بازی‌های انحصاری سوییچ نیز رویه مشابه بخش سخت‌افزار را سپری می‌کنند.

یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های اخیر نینتندو سوییچ، Animal Crossing: New Horizons است که پس از انتشار در زمستان گذشته حال با فروش معادل ۲۲.۴۰ میلیون نسخه توانست خود را به یکی از پرفروش‌ترین آثار انحصاری نینتندو معرفی کند. یکی از بازی‌هایی که همواره در این فهرست جایگاه خوب خود را حفظ کرده، Mario Kart 8 Deluxe است که تنها با فروش دو میلیون نسخه در سه‌ماهه اخیر، فروش کلی خود را به ۲۶.۷۴ رساند.

Super Smash Bros. Ultimate با ۱۹.۹۹ میلیون نسخه در جایگاه سوم فهرست پرفروش‌ترین آثار سوییچ جاخوش کرده است. اگر یکی از دارندگان کنسول هیبریدی سوییچ باشید، به احتمال خیلی زیاد بازی تحسین شده The Legend of Zelda: Breath of the Wild را تجربه کرده‌اید؛ اثری که همزمان با عرضه نینتندو سوییچ روانه بازار شد و توانست به یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ نیز تبدیل شود. باتوجه به آمار منتشر شده این بازی نیز با فروش یک میلیون نسخه در سه‌‌ماهه اخیر رقم کلی خود را به ۱۸.۶۰ میلیون رسانده است. در ادامه می‌توانید فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های نینتندو سوییچ تا تاریخ ۱۰ تیر (سی ژوئن) را مطالعه کنید.

نام بازیمیزان فروش
Mario Kart 8 Deluxe۲۶.۷۴ میلیون نسخه
Animal Crossing: New Horizons۲۲.۴۰ میلیون نسخه
Super Smash Bros. Ultimate۱۹.۹۹ میلیون نسخه
The Legend of Zelda: Breath of the Wild۱۸.۶۰ میلیون نسخه
Pokemon Sword and Shield۱۸.۲۲ میلیون نسخه
Super Mario Odyssey۱۸.۰۶ میلیون نسخه
Pokemon Let’s Go, Pikachu! and Let’s Go, Eevee۱۲.۶۰ میلیون نسخه
Super Mario Party۱۰.۹۴ میلیون نسخه
Splatoon 2۱۰.۷۱ میلیون نسخه
New Super Mario Bros. U Deluxe۷.۴۴ میلیون نسخه


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده