// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

بخش چند نفره و زاویه دید سوم شخص احتمالا در بازی Avowed وجود دارد

بازی نقش‌آفرینی استودیو آبسیدین به اسم Avowed که ماه‌ها بعد برای ایکس‌باکس سری ایکس مایکروسافت و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود، ظاهرا بین کاربرهای PC و کنسول، گیم‌پلی بخش چندنفره یک‌پارچه‌ای را برقرار می‌کند.

پیشنهادهای شغلی ارائه‌شده از سوی آبسیدین باعث شده‌اند که رسانه‌ها به‌صورت ضمنی آشنایی بیشتری با مبارزات اول‌شخص، بخش مولتی‌پلیر و برخی جزئیات دیگر بازی Avowed پیدا کنند. این بازی که مطابق گفته‌ی جیسون شرایر برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی برنامه‌ریزی شده، حداقل در نخستین تیزر خود اتمسفری «اسکایریم»گونه را به نمایش می‌گذارد. اما در حقیقت ما غیر از اینکه می‌دانیم این بازی در جهان سری بازی Pillars of Eternity پیش می‌رود، هیچ اطلاعاتی در رابطه با آن نداریم و صرفا تریلری سینماتیک را دیده‌ایم. هرچند به‌تازگی شایعه‌ای مطرح شد که می‌گوید «بازی Avowed بسیار بزرگ‌تر از Skyrim بتسدا است».

بازی Avowed احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی به‌صورت انحصاری برای ایکس‌باکس سری ایکس، کامپیوترهای شخصی و ایکس‌باکس سری اس عرضه خواهد شد

ولی اطلاعات جدید حاضر در اخبار بازی پیش‌رو، به احتمال بسیار زیاد شایعات ضعیف نیستند و تا حد خوبی درست از آب درمی‌آیند. زیرا از فهرست مشاغلی بیرون کشیده شده‌اند که باتوجه‌به توصیفات موجود، قطعا به بازی Avowed اشاره دارد؛ اثری که برای ایکس‌باکس سری ایکس و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. ظاهرا آبسیدین به‌دنبال فردی مسلط در طراحی مبارزات اول‌شخص و سوم‌شخص می‌گردد و این نشان می‌دهد که بازی از هر دو زاویه‌ی دید نام‌برده پشتیبانی خواهد کرد.

یکی دیگر از موارد ذکرشده در این فهرست، پیشنهاد شغل به بازی‌سازی توانمند در طراحی داستان‌گویی چندشاخه برپایه‌ی سیستم انتخاب دیالوگ است. مخاطبان هم بدون شک با خواندن این نکته می‌فهمند بازی انحصاری و نقش آفرینی مورد بحث، طی برخی دقایق انتخاب‌های متعددی را مقابل بازیکن می‌گذارد. بالاخره چند داستانی بودن برای یک بازی RPG عجیب نیست و نمی‌توان انتظار نداشت که مثلا Avowed پایان‌بندی‌های متفاوتی داشته باشد. راستی ظاهرا بازی در بخش چندنفره از کراس-پلتفرم (قابلیت تجربه‌ی همزمان و هماهنگ مولتی‌پلیر بازی توسط گیمرهای PC و کنسول) پشتیبانی می‌کند.

اگر بازی در بخش آنلاین به سمت گیم‌پلی MMO نرود، آبسیدین می‌تواند رویای دیرینه‌ی گیمرها برای مشاهده‌ی یک بازی نقش‌آفرینی AAA با بخش آنلاین متمرکز روی اِلِمان‌های RPG را تحقق ببخشد. مخصوصا باتوجه‌به اینکه گزارش‌ها نشان می‌دهند که ساخت Avowed از سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز شد و سازندگان می‌خواهند وقت مفصلی روی این محصول بگذارند.

این وسط از آن‌جایی که بازی Grounded یعنی پروژه‌ی کوچک آبسیدین هم در حد خود موفقیت‌های جالبی برای برای مایکروسافت و برند ایکس‌باکس به ارمغان آورده است، احتمالا ردموندی‌ها با جدیت بیشتر به حمایت از Avowed می‌پردازند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده