نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

بازسازی بخشی از بازی Halo Infinite در Dreams

به‌تازگی یکی از طرفداران سری هیلو با استفاده از امکاناتی که Dreams در اختیار قرار می‌دهد، بخش ابتدایی بازی Halo Infinite را روی پلی استیشن 4 بازسازی کرد.

پس از اینکه حدود پنج سال پیش در نمایشگاه E3 2015 استودیوی مدیا مولکول (Media Molecule) که ساخت و توسعه مجموعه Little Big Planet را در کارنامه خود دارد، بازی جدید خود را معرفی کرد، بسیاری منتظر زمان عرضه و تجربه آن بودند. بازی Dreams بالاخره به‌صورت انحصاری برای پلی‌ استیشن 4 روانه بازار شد و توانست به‌عنوان یکی از موفق‌ترین آثار کنسول نسل هشتمی سونی نیز لقب گیرد.

درحالیکه تنها کمتر از یک هفته از زمان برگزاری رویداد معرفی بازی‌های ایکس‌ باکس سری ایکس توسط مایکروسافت و نمایش تریلر جدیدی از بازی Halo Infinite می‌گذرد، به‌تازگی این بازی در کنسول پلی‌ استیشن 4 نیز به شکلی متفاوت حضور پیدا کرده است. در جدیدترین اخبار بازی، یکی از طرفداران سری هیلو (Halo) بخش آغازین تریلر Halo Infinite را به‌زیبایی در دریمز بازسازی کرده است.

طبق ادعای این فرد با نام کاربری Disarmed، تمام طراحی بازی تنها با استفاده از امکانات درونی دریمز انجام شده است. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی کوتاه اما زیبا دعوت می‌کنم تا بیش‌از پیش با قدرت بالای بازی Dreams آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که دریمز دراقع بیش از اینکه یک بازی باشد،‌ موتور بازی‌سازی به‌حساب می‌آید؛ به این صورت که افراد می‌توانند با استفاده از امکانات و قابلیت‌های فراوان و جذابی که این بازی در اختیار می‌دهد، به ساخت یک بازی جدید پرداخته یا مراحلی که توسط سایر افراد ساخته شده را تجربه کنند. در همین مدت شاهد بازطراحی بخشی از آثاری چون Death Stranding، بازی کرش بندیکوت و Cyberpunk 2077 توسط کاربران و گیمرها در بازی دریمز بوده‌ایم.

اگر شما هم تابه امروز بازی دریمز را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود و نکات مثبت و منفی آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده