نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۵

Civilization 6 را به صورت رایگان از استیم دریافت کنید

اگر فرصت دریافت رایگان بازی Civilization 6 در فروشگاه اپیک گیمز را از دست دادید، این بار فروشگاه استیم امکان دانلود این بازی پرطرفدار را بدون نیاز به پرداخت هزینه در زمان دریافت بازی فراهم کرده است.

به‌تازگی بازی Civilization 6 به مدت دو روز در فروشگاه آنلاین استیم رایگان شده است. شما در این بازی استراتژیک و نوبتی، رهبری یک تمدن اولیه را از عصر سنگ برعهده گرفته و با پرورش و رشد جوانب مختلف آن، به عصر اطلاعات ارتقاء خواهید یافت. عوامل مختلفی در میزان پیشرفت بازیکن در جریان بازی مؤثر بوده که از اقدامات مربوط‌به گسترش فرهنگ و دیپلماسی گرفته تا جنگ‌های بزرگ را در بر می‌گیرند.

در صورتی که Civilization 6 را تا تاریخ ۲۷ ژوئیه (۶ مرداد) ازطریق استیم دانلود کنید، درنهایت با ۷۵٪ تخفیف قادر به خرید کامل این بازی خواهید بود.

اخیراً بسته الحاقی Ethiopia Pack به‌عنوان بخشی از برنامه New Frontier Pass در دسترس بازیکنان قرار گرفته که به‌صورت جداگانه نیز قابل دریافت است. قیمت مستقل بسته Ethiopia، حدود ۵ دلار تعیین شده است. در این بسته، Menelik II به‌عنوان رهبر Ethiopia معرفی می‌شود.

دورنمای محیط بازی Civilization 6

علاوه‌بر این، حالت جدید Secret Societies نیز در این بسته گنجانده شده که بازیکنان در آن با سازمان‌های مرموز و ناشناخته‌ای مواجه خواهند شد. این تشکیلات، مهارت‌های قدرتمند و مؤثری را به تمدن شما پیشنهاد می‌کنند. New Frontier Pass در طول دوره‌ی یک ساله خود محتوای مختلف و متعددی را به بازی Civilization VI اضافه خواهد کرد که اولین بسته‌ی آن، از در تاریخ یکم خرداد دو تمدن جدید را به همراه رهبران آن‌ها به بازی اضافه کرد.

اگر به خرید محتوای New Frontier Pass علاقه‌مند بودید، می‌توانید با پرداخت مبلغ ۳۹.۹۹ دلار نسبت به دریافت آن اقدام کنید. این بسته در حال حاضر برای تمامی پلتفرم‌های پی سی، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، نینتندو سوییچ و iOS قابل دریافت است.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Civilization VI چیست؟ آیا آن را در گذشته تجربه کرده‌اید؟


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده