نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

سیزن پس جدید Civilization 6 به نام New Frontier Pass معرفی شد

توسعه‌دهندگان بازی Civilization 6 در استودیوی Firaxis سیزن پس جدید و سالانه بازی استراتژیک خود را با نام New Frontier Pass برای عرضه در ماه جاری میلادی معرفی کردند.

بازی Civilization 6 از زمان عرضه‌ی آن در سال ۲۰۱۶ محتوای جدید زیادی را به بازی اضافه کرده است. سازندگان این بازی، تا به این تاریخ، دو بسته الحاقی بزرگ و چندین سناریوی جزئی را برای بازیکنان این بازی استراتژیک طراحی و عرضه کرده‌اند. اما امروز، توسعه‌دهندگان استودیوی Firaxis با انتشار ویدیوی جدیدی، یک فصل سالانه جدید را با عنوان New Frontier Pass برای این بازی معرفی کردند. تاریخ انتشار محتوای اولین دوره دوماهه از این فصل برای ۲۱ ماه می (۱ خرداد ۹۹) در نظر گرفته شده و توضیحات تکمیلی در خصوص محتوای آن در ویدیویی که در ادامه می‌توانید تماشا کنید، تشریح شده است.

دانلود از آپارات

New Frontier Pass در طول دوره‌ی یک ساله خود محتوای مختلف و متعددی را به بازی Civilization VI اضافه خواهد کرد که اولین بسته‌ی آن، از در تاریخ یکم خرداد دو تمدن جدید را به همراه رهبران آن‌ها به بازی اضافه می‌کند. علاوه‌بر این، یک حالت جدید نیز به مجموعه‌ی سبک‌های بازی افزوده خواهد شد. این تمدن‌های جدید، اقوام مایا (Maya) و Gran Colombia را تشکیل خواهند داد. بنابراین در این دوره یک ساله، ۶ بسته در بازه‌های دو ماهه برای Civilization VI منتشر می‌شود که هریک از آن‌ها، شامل تمدن‌های جدید، رهبران و حالت‌های جدید بازی به همراه چند محتوای داستانی دیگر خواهند بود. با وجود اینکه هنوز ماهیت اکثر محتوایی که در این دوره منتشر خواهد شد، نامعلوم باقی مانده است، باید گفت که معرفی این سیزن پس، برای طرفدارن Civilization 6 خبر بسیار خوشایندی محسوب می‌شود.

Civilization 6

از طرفی دوره‌های دوماهه‌ی انتشار این بسته‌ها، برای ساختار بازی Civ 6 کاملاً مناسب به نظر می‌رسد. درواقع شما در این فواصل دوماهه فرصت خواهید داشت تا قبل از عرضه‌ی محتوای جدید، به خوبی از موارد معرفی شده استفاده کنید. این دوره‌ها، می‌توانند در حفظ تازگی محتوای بازی و جلوگیری از یکنواخت شدن آن کاملاً مؤثر واقع شوند. در کل به نظر می‌رسد که Firaxis مسیر درستی را در پیش گرفته است.

ضمن اشاره مجدد به اینکه اولین بسته‌ از سیزن پس جدید Civilization 6 یکم خردادماه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، باید گفت که این بازی، هم‌اکنون در پلتفرم‌های پی سی، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، نینتندو سوییچ و iOS قابل دریافت است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده