نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۵

بازی Dreams برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR منتشر شد

پس از انتظارات فراوان، بالاخره استودیوی مدیا مولکول با انتشار تریلری خبر عرضه بازی موفق Dreams برای کاربران هدست واقعیت مجازی PSVR را اعلام کرد.

در نمایشگاه E3 2015 یکی از عجیب‌ترین بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 معرفی شد؛ Dreams یک بازی بلندپروازانه‌ای است که مدتی در مرحله Early Access قرار داشت و نهایتا در تاریخ ۲۵ بهمن (چهارده فوریه) به‌صورت رسمی در قفسه فروشگاه‌ها دیده شد.

بازی Dreams درواقع بیش از اینکه یک بازی باشد به‌عنوان یک موتور بازی‌سازی و مکتبی برای آموزش آن در نظر گرفته می‌شود. شما در این بازی می‌توانید مراحل ساخته شده توسط سایر کاربران را تجربه کرده یا با استفاده از ابزارهای متنوع آن و خلاقیت و وقت کافی، به طراحی مراحل مختلف بپردازید.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارد که استودیوی مدیا مولکول (Media Molecule)، در مقام سازنده بازی، حتی پیش از زمان عرضه Dreams از پشتیبانی این بازی از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR صحبت کرده بود.

درحالیکه این مدت طرفداران بسیار منتظر انتشار آپدیت PSVR بازی مورد علاقه خود بودند، بالاخره در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده ساعاتی پیش با انتشار تریلری این نسخه از بازی را در دسترس همگان قرار داد. در ادامه شما را دعوت می‌کنم تا این ویدیوی جذاب از نسخه واقعیت مجازی بازی Dreams را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

البته باید توجه داشته باشید که این ویژگی تازه به این بازی اضافه شده است و نباید از همان ابتدا انتظار یک تجربه فوق‌العاده و بی‌نقصی را داشته باشید؛ اما باتوجه به پتانسیل بالای Dreams و امکانات زیادی که در اختیار گیمرها قرار می‌دهد، قطعا در آینده‌ نزدیک شاهد محتواهای جذاب‌تری خواهیم بود.

اگر شما هم تابه امروز بازی Dreams را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود در خصوص این اثر را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده