// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

شایعه: بازی Elden Ring در رویداد ایکس باکس سری ایکس نمایش داده نمی‌شود

بیش از یک سال از معرفی بازی Elden Ring می‌گذرد و جف گراب در حساب کاربری توییتر خود به‌صورت غیر مستقیم اعلام کرده که خبری از نمایش جدیدی این بازی در رویداد پنجشنبه نخواهد بود.

در نمایشگاه E3 2019 بود که بازی Elden Ring معرفی شد. بااین‌حال بیش از یک سال از معرفی بازی می‌گذرد و فرام‌سافتور (FromSoftware)، سازنده الدن رینگ، تریلر و اخبار جدیدی را حول این بازی منتشر نکرده است. طی رویدادهای اخیر کاربران منتظر بودند تا نمایش جدیدی از بازی را شاهد باشند و رویداد پنجشنبه با محوریت نمایش بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس هم از این قاعده مستثنا نیست.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف گراب، نویسنده ونچربیت، در حساب کاربری توییتر خود به‌صورت غیر مستقیم اعلام کرده که در رویداد پیش رو، خبری از نمایش جدید Elden Ring نخواهد بود. در ابتدا او تصویری از اخبار مختلف حول انتشار تریلر جدید الدن رینگ در رویداد پنجشنبه را با یک ایموجی خنده توییت کرد و در ادامه یکی از کاربران از خواست که بگوید آیا شاهد Elden Ring خواهیم بود یا خیر. 

جف گراب در جواب این کاربر اعلام کرد که شانس بیشتری در دیدن باکوگان (اشاره به انحصاری نینتندو سوییچ به نام Bakugan: Champions of Vestroia) نسبت‌به Elden Ring وجود دارد. ازاین‌رو انتظار می‌رود که در استریم بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس، خبری از الدن رینگ هم منتشر نشود؛ زیرا تابه‌امروز پیش‌بینی‌های جف گراب و صحبت‌های او در مورد رویدادهای آینده، معمولا درست بوده‌اند. از دیگر اخبار حول الدن رینگ هم می‌توان‌به باشکوه بودن داستان بازی نسبت‌به سایر ساخته‌های فرام‌سافتور اشاره کرد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Elden Ring هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان در حال توسعه است و انتظار می‌رود برای پلتفرم‌های نسل نهم هم عرضه شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده