// یکشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ انتشار بازی Assassin's Creed Valhalla فاش شد

حساب کاربری ایتالیا Assassin's Creed به اشتباه ویدیویی را در اینستاگرام منتشر کرد که تاریخ عرضه ۲۷ آبان ماه نسخه جدید یعنی Valhalla را فاش کرده است.

قطعا فاش شدن اطلاعات یک بازی برای سازندگان و حتی طرفداران آن خوشایند نیست و یوبیسافت (Ubisoft) هم جزو آن دسته از شرکت‌هایی است که در سال‌های اخیر شاهد فاش شدن اطلاعات بازی‌های آن بودیم. امشب ساعت ۱۱:۳۰ شب رویداد یوبیسافت فوروارد پخش می‌شود و حساب کاربری شعبه ایتالیا مجموعه Assassin's Creed، به اشتباه تاریخ انتشار بازی Assassin's Creed Valhalla را فاش شده کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در حساب کاربری اسسینز کرید گیم، ویدیویی کوتاه منتشر شد که در جریان آن شاهد تاریخ انتشار بازی بودیم. البته این ویدیو هم‌اکنون پاک شده، اما یکی از کاربران ردیت آن را ضبط کرده است. باتوجه‌به ویدیو منتشر شده، بازی Assassin's Creed Valhalla در تاریخ ۲۷ آبان ماه (۱۷ نوامبر) عرضه می‌شود.

از آن‌جایی که در ویدیو فاش شده به ایکس ‌باکس وان اشاره می‌شود، احتمال دارد تاریخ ذکر شده برای نسخه نسل هشتمی باشد. نکته‌ی جالب، نزدیک بودن زمان عرضه بازی Assassin's Creed Valhalla به بازی Cyberpunk 2077 است که تنها با اختلاف دو روز از یکدیگر عرضه می‌شوند. ازاین‌رو شاهد رقابت جالبی میان این دو بازی از نظر فروش خواهیم بود. بااین‌تفاسیر، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا ۲۷ آبان ماه، تاریخ انتشار رسمی بازی است یا خیر.

در ادامه می‌توانید ویدیو فاش شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از‌ آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده