// دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۰

ویدیوی فاش شده از Assassin's Creed Valhalla گیم پلی و نبردهای بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شده که مربوط ‌به نسخه در حال توسعه بازی است و نبردها و محیط‌های بازی را نشان می‌دهد.

با رونمایی از بازی Assassin's Creed Valhalla، مشخص شد که نسخه جدید مجموعه Assassin's Creed مخاطبان را به سرزمین‌های نورس و نبردهای وایکینگ‌ها می‌برد. موردی‌که کاربران منتظر آن بودند، نمایش گیم‌پلی بازی بود تا بتوانند بیش‌ازپیش با حال‌وهوای بازی آشنا شوند. در رویداد اینساید ایکس‌باکس قرار بود که یوبیسافت (Ubisoft) تریلر گیم‌پلی بازی را نشان دهد، اما متاسفانه تریلر منتشر شده، شبیه‌به یک تریلر سینمایی دیگر از بازی اسسینز کرید والهالا بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی ویدیو گیم‌پلی‌ای از بازی Assassin's Creed Valhalla فاش شده که تقریبا ۳۰ دقیقه زمان دارد و کاربران به‌واسطه‌ی آن می‌توانند به ساختار بازی، مهارت‌ها و نبردها آشنایی پیدا کنند و نگاهی هم به محیط‌های بازی داشته باشند. البته اشاره کنم که تریلر فاش شده، مربوط‌به نسخه «درحال توسعه» (Work in Progress) است و به‌نظر می‌رسد تیم سازنده از آن برای مشاهده و رفع مشکلات بازی استفاده کرده است.

در حال حاضر ویدیو فاش شده، به‌خاطر قانون کپی رایت حذف شده است، اما کاربران زومجی می‌توانند در ادامه آن را در سه پارت مختلف تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بااین‌تفاسیر باید منتظر رویداد یوبیسافت فوروارد بمانیم و ببینیم که یوبی سافت به چه شکل Assassin's Creed Valhalla را به نمایش می‌گذارد. این رویداد روز ۲۲ تیر ماه (۱۲ ژوئیه) و ساعت ۱۱:۳۰ شب به وقت ایران پخش می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده