// چهار شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

بازی Crucible به حالت بتای خصوصی بازگشت

استودیو بازی‌سازی آمازون طی یک اقدام عجیب بازی Crucible را به حالت بتای خصوصی بازگرداند.

مدتی است که بازی Crucible روی کامپیوتر عرضه شده است. یک بازی تیراندازی اول شخص تیمی و رقابتی که توسط استودیو بازی‌سازی آمازون (Amazon Game Studios) توسعه و عرضه شده است. بااین‌حال، به‌خاطر عدم تبلیغات مناسب، محتویات کافی و مشکلات ریشه‌ای گیم‌پلی، بازی رایگان Crucible نتوانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و عملکرد بسیار ضعیفی را از خود به‌نمایش گذاشته است.

استودیو بازی‌سازی آمازون در گذشته دو عدد از حالت‌های بازی Crucible را حذف کرد و طبق جدیدترین اخبار بازی، آمازون اقدامی عجیب را انجام داده است. به‌تازگی مشخص شده که آمازون بازی عرضه شده کروسیبل را به حالت بتای خصوصی بازگردانده است. کاربرانی که نسخه اصلی بازی را تجربه کرده‌اند، هم‌چنان به بازی دسترسی خواهند داشت.

این درحالی است که کاربران تازه وارد، باید ازطریق سایت رسمی بازی جهت دریافت دعوت‌نامه اقدام و ثبت نام کنند. در ادامه مشخص شده که هیچ محدودیتی نظیر عدم ضبط بازی یا استریم کردن کروسیبل درنظر گرفته نشده و کاربرانی که به بازی دسترسی دارند، می‌توانند بازی خود را استریم کنند. تیم سازنده قصد دارد با قرار دادن مجدد بازی در فاز بتا، بازخوردهای کاربران را روی بازی اعمال و تجربه‌ی بهتری را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

یکی از اقدام‌های تیم سازنده، راه‌اندازی Play Sessionهای هفتگی است که در جریان آن اعضای جامعه کاربری می‌توانند با تیم سازنده بازی را تجربه کنند. همچنین راه‌اندازی یک جامعه کاربری بزرگ از دیگر اهدافی است که استودیو بازی‌سازی آمازون قصد اجرای آن را دارد. جامعه کاربری که شامل بازیکنان حرفه‌ای و تازه‌وارد می‌شود و درکنار یکدیگر، بازی Crucible را شکل خواهند داد. در انتها مشخص شده که آن‌ها سخت روی نبردها، نقشه‌ها و حالت‌های بازی کار خواهند کرد تا یک تجربه عمیق‌تر را ارئه دهند. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده