// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۳

نسخه کامپیوتر بازی Death Stranding از NVIDIA DLSS 2.0 پشتیبانی می‌کند

انویدیا اعلام کرد همکاری موفقیت‌آمیز این شرکت با کوجیما پروداکشنز باعث شد که نسخه‌ی PC تازه‌ترین ساخته‌ی هیدئو کوجیما قابلیت استفاده از تکنولوژی NVIDIA DLSS 2.0 را داشته باشد.

پس از آن که فهمیدیم نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی «دث استرندینگ» از پس فروش مورد نیاز استودیو سازنده برآمد و بودجه‌ی ساخت اثر بعدی کوجیما پروداکشنز را تأمین کرد، انتظار برای عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی آن سخت‌تر شد. چرا که حالا بازی Death Stranding قدم به بازار تازه‌ای می‌گذارد و تقدیم گیمرهای محترم زیادی می‌شود. نسخه‌ی پی سی این اثر که طی ماه‌های گذشته ۸۰ جایزه‌ی «بازی برتر سال» را کسب کرد، در روز سه‌شنبه، ۲۴ تیر (۱۴ ژوئیه) به استیم و اپیک گیمز استور می‌آید.

بررسی‌های اولیه‌ی رسانه‌هایی مانند PC Gamer هم نشان می‌دهند که نه‌تنها بازی پشتیبانی قابل توجهی از سیستم‌های کامپیوتری مختلف می‌کند و بهینه‌سازی مناسبی دارد، بلکه روی یک سیستم قوی معقول هم می‌تواند خروجی بدون افت با رزولوشن 4K و فریم‌ریت قفل‌شده روی عدد ۶۰ بدهد. تازه در صورتی که سیستم بسیار قدرتمندی داشته باشید، بازی روی کاغذ می‌تواند حتی به‌صورت ۲۴۰ فریم بر ثانیه (پشتیبانی از High Frame Rates) هم اجرا شود.

سیستم های حداقلی نسخه کامپیوتر دث استرندینگ

(سه مدل سیستم حداقلی مورد نیاز برای اجرای «دث استرندینگ» روی کامپیوترهای شخصی)

انویدیا می‌گوید نه‌تنها با همکاری و آزمایش‌های فراوان از سوی کوجیما پروداکشنز توانست Game Ready Drivers را به بهترین شکل ممکن برای اجرای «دث استرندینگ» به روز کند، بلکه بازی از تکنولوژی به‌روز NVIDIA DLSS 2.0 هم استفاده می‌کند تا خروجی پایدارتری داشته باشد. پی‌سی گیمر هم متعقد است که بازی در تمام جلوه‌های بصری نسبت به نسخه‌ی کنسولی پیشرفتی واضح داشته است و پورت موفقی را تجربه می‌کند. جهان بازی «دث استرندینگ» که با موتور دسیما انجین ساخته شده، از تکسچرهای واقع‌گرایانه بهره‌های زیادی برده است؛ از محیط‌های ساخته‌شده با جلوه‌های فتوگرامتری تا ظاهر کاملا انسانی شخصیت‌های اصلی و فرعی که حاصل اسکن شدن انسان‌ها هستند.

نسخه‌ی PC بازی گزینه‌های گرافیکی قابل شخصی‌سازی زیادی را در اختیار بازیکن‌ها می‌گذارد تا آن‌ها به بهترین تجربه‌ی ممکن برسند. در این اثر شما نقش سم پورتر بریجز را دارید؛ مردی که باید با تحمل سختی‌ها اتصالات قطع‌شده را برقرار کند و دوباره به شکلی غیرمستقیم، جامعه‌ی انسانی را بسازد. البته او قصه‌ای شخصی و دردناک را هم پشت سر می‌گذارد. بعضی منتقدها هم می‌گویند حالا که ویروس کرونا/کووید 19 باعث‌وبانی خانه‌نشینی افراد زیادی شده است، به‌طرز عجیبی انسان‌ها بهتر جهان بازی Death Stranding را می‌فهمند. چون نیاز به اتصال را عمیق‌تر احساس می‌کنند. اکنون احتمالا فرصت مناسبی برای تماشای لانچ تریلر بازی است.

وب‌سایت رسمی انویدیا در رابطه با میزان پیشرفت نسخه‌ی PC بازی می‌نویسد: «فارغ از پشتیبانی این نسخه از پیشرفت‌های گرافیکی مورد انتظار، قابلیت اجرا روی نمایشگرهای اولترا-واید (بسیار عریض) و ویژگی‌های اضافه‌ی داخل بازی مانند درجه‌ی سختی جدید Very Hard، ما شک نداریم که DLSS 2.0 کمک زیادی به درخشش بیشتر این بازی درخشان هیدئو کوجیما خواهد کرد. زیرا این تکنولوژی به کمک هوش مصنوعی پردازنده‌های حاضر در کارت گرافیک GeForce RTX که هسته‌های Tensor نامیده می‌شوند، فریم‌ریت بازی را در تمام لحظات بالاتر می‌برد و تصاویر زیبایی را نیز تقدیم گیمر می‌کند».

DS با نقش‌آفرینی افرادی مانند تروی بیکر، نورمن ریداس، مدس میکلسن، لئا سیدو (بازیگر برنده‌ی جایزه نخل طلای جشنواره کن)، امیلی اوبرایان، لیندزی وگنر، جسی کورتی، مارگارت کوالی (بازیگر جدیدترین فیلم ساخته‌شده توسط کوئنتین تارانتینو)، گیرمو دل تورو، نیکولاس ویندینگ رفن، تامی ارل جنکینز، کمتر از دو هفته‌ی دیگر تقدیم گیمرهای کامپیوترهای شخصی می‌شود. در پایان نیز می‌توان سه تصویر گرفته‌شده از نسخه‌ی PC بازی را مشاهده کرد.

هیولای سیاه در آب بازی Death Stranding

کوهستان برفی بازی دث استرندینگ

چمنزار سبز بازی دث استرندینگ


منبع Nvidia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده