نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

هیدئو کوجیما بار دیگر به پروژه جدید خود اشاره کرد

رئیس استودیوی کوجیما پروداکشن با انتشار تصاویر جدیدی که در اکانت توییتر خود قرار داده، بار دیگر به پروژه‌ی جدیدی که در حال حاضر در دست ساخت دارد، اشاره کرد.

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) مدتی است که مکرراً به طرح‌ بازی بعدی خود اشاره می‌کند. اگرچه می‌دانیم هنوز زمان زیادی تا انتشار اطلاعات موثق و قابل قبول در خصوص این بازی باقی مانده، حداقل هر از چند گاهی شاهد اشاره‌ی کوجیما به برخی از جزئیات پروژه‌ی در دست ساخت خود هستیم. درواقع تنها چیزی که می‌توان از توییت‌های گاه و بی‌گاهِ کوجیما به‌طور قطع در خصوص آن اظهارنظر کرد، این است که حداقل می‌دانیم او در حال کار روی یک پروژه جدید است.

اما توییت جدیدی که در اکانت شخصی کوجیما منتشر شده، بار دیگر یک اشاره اجمالی به پروژه در دست ساخت او دارد. وی در این پیام در خصوص نحوه‌ی همکاری خود با یوجی شینکاوا (Yoji Shinkawa) کارگردان هنری مجموعه Metal Gear در دوران قرنطینه خانگی به منظور کار روی طرح بازی بعدی خود صحبت می‌کند. کوجیما در ادامه توضیح داده که آن‌ها ابتدا ازطریق ایمیل و پیام درمورد جزئیات این بازی صحبت‌های مفصلی را داشتند که این موارد شامل «طراحی تک تک کاراکترها، پس‌زمینه‌ی شخصیت‌ها، دنیای بازی، رنگ‌بندی‌ها، مشخصات شخصیتی، نقش‌ها، ایده‌ها و کلمات کلیدی» می‌شوند.

میز کار هیدئو کوجیما در استودیوی کوجیما پروداکشن

هیدئو کوجیما در توییت بعدی خود به موزیکی که در زمان کار روی طرح‌های بازی بعدی خود گوش می‌دهد اشاره کرده و تصویری از میز کار خود را منتشر کرده که یک طرح سیاه قلم از چیزی که به یک سفینه فضایی شباهت دارد نیز در آن به چشم می‌خورد. البته ممکن است این تصویر و طرحی که روی میز قرار دارد هیچ مفهوم خاصی نداشته باشد اما با شناختی که از کوجیما داریم، می‌دانیم که همین اشارات کوچک ممکن است اطلاعات مهمی را در خود پنهان کرده باشند. شما می‌دانید در ادامه به این تصویر نگاهی داشته باشید:

میز کار هیدئو کوجیما

استودیوی کوجیما پروداکشن (Kojima Productions) قبلاً هم به جریان داشتنِ روند ساخت چند پروژه جدید اشاره کرده که ظاهراً یکی از آن‌ها «یک بازی بزرگ» خواهد بود. ضمن اینکه خود کوجیما نیز چندین بار به علاقه خود برای کار روی ژانر ترسناک اشاره داشته و این صحبت‌ها احتمال اینکه بازی جدید این استودیو یک بازی بزرگ در سبک وحشت باشد را قوت بخشیده‌اند. از طرفی نورمن ریداس (Norman Reedus) نیز اخیراً درمورد صحبت‌های خود با کوجیما در زمینه ساخت یک سری «چیزهای جدید» اظهاراتی را مطرح کرده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده