نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۵

نمرات Ghost of Tsushima سه روز قبل از عرضه بازی اعلام خواهند شد

نمرات و بررسی‌های بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۲۴ تیر راس ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران منتشر خواهند شد. دقیقا ۳ روز قبل از عرضه‌ی رسمی بازی.

 هر چقدر که به موعد عرضه‌ی بازی Ghost of Tsushima نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری هم از آن منتشر می‌شود. چندی پیش متوجه شدیم که مراحل تولید بازی پس از حدود ۷ سال، بالاخره به پایان رسید. پس از آن، تیم تولید اثر به انتشار اطلاعاتی جدید از سیستم مبارزات و تجارت در شهرهای بازی را پرداخت؛ اطلاعاتی که حجم بالایی از ابهام پیرامون نحوه‌ی کارکرد سیستم کامبت بازی را رفع کرد.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، مشخص شد که دنبال‌کنندگان این بازی در چه زمانی می‌توانند از ارزیابی‌های بازی را از زبان منتقدان بشنوند! طبق اعلامیه رسانه‌های معتبر، نقدهای بازی در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۴ تیر) یعنی روز سه‌شنبه، راس ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران در دسترس عموم گیمرها قرار خواهند گرفت.

بازی Ghost of Tsushima

بازی Ghost of Tsushima، جدیدترین ساخته‌ی استودیو ساکرپانچ، روایتی انتقام‌محور از تلاش‌های یک سامورایی شکست‌خورده برای بازپس‌گیری سرزمین تسوشیما از دست مغول‌های متجاوز را به‌تصویر خواهد کشید. داستانی که در دوره‌ی کاماکورا جریان دارد و قسمتی از تاریخ ژاپن را به‌تصویر خواهد کشید که پیش از این، در سایر مدیوم‌های سرگرم‌کننده مثل سینما، تلویزیون، ادبیات، ویدیوگیم و بیشتر، مورد توجه واقع نشده بود. این بازی در تاریخ ۱۷ ژوئیه/جولای (۲۷ تیر) به‌صورت انحصاری راهی پلی ‌استیشن 4 خواهد شد.

نظر خود را با زومجی درمیان بگذارید و به ما بگویید که حدس می‌زنید بازی چه میانگین نمراتی را ثبت خواهد کرد؟


منبع Opencritic
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده