نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر گیم ‌پلی بازی No More Heroes 3 توسط سودا 51 با روشی متفاوت منتشر شد

بالاخره سودا 51، طراح و خالق بازی، تریلر گیم‌پلی بخش‌هایی از مبارزات No More Heroes 3 را با روشی عجیب و منحصربه‌فردی منتشر کرد.

در نمایشگاه E3 2019 بود که استودیوی گرس هاپر (Grasshopper Manufacture) و گویچی سودا (سودا 51) جدیدترین نسخه از مجموعه No More Heroes را معرفی کردند. بازی اکشن ماجراجویی و هک‌انداسلش No More Heroes 3 پس از عرضه Travis Strikes Again: No More Heroes و عدم وموفقیت آن، سعی دارد این سری پرطرفدار را به روزهای خوب خود برگرداند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که حدود یک سال پیش سودا 51 در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرد No More Heroes 3 همانند نسخه اول، یک بازی جهان باز است. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، اخیرا این طراح خلاق و محبوب صنعت بازی‌های ویدیویی در رویداد آنلاین New Game Plus Expo تریلر گیم‌پلی بخشی از مبارزات بازی No More Heroes 3 را منتشر کرد.

گویچی سودا برای نمایش بازی خود اما روشی متفاوت و کمی عجیبی را انتخاب کرده است؛ طوری که در تریلر منتشر شده، او در حالیکه راجع‌به مسائل مختلف از جمله شرایط قرنطینه اخیر به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و بازی‌هایی که در این مدت تجربه کرده است، صحبت می‌کند، در پس‌زمینه نیز بخش‌هایی از No More Heroes 3 نمایش داده می‌شود. این اتفاق باعث شده نتوان به‌صورت دقیق با مکانیزم‌های مبارزات بازی آشنا شد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر عجیب از بازی No More Heroes 3 دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

درحالیکه احتمالا شما هم حین تماشای این ویدیو، بیشتر تمرکز خود را روی گیم‌پلی و مبارزات بازی No More Heroes 3 گذاشته‌اید، اما صحبت‌های سودا 51 نیز جالب‌توجه است. او از نحوه گذراندن روزهای قرنطینه خود می‌گوید که در این مدت در حال تجربه آثار زیادی چون بازی Super Mario Odyssey بوده است.

اگر به‌خاطر داشته باشید، پس از رویداد The Game Awards 2019 تا امروز اطلاعاتی از بازی No More Heroes 3 ارایه نشده بود. به‌نظر می‌رسد باتوجه به گفته‌های سودا 51، شرایط عجیب پیش‌آمده توسط ویروس کووید ۱۹ باعث به‌تعویق افتادن برنامه‌‌های تیم سازنده شده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی No More Heroes 3 قرار است در سال ۲۰۲۰ میلادی به‌صورت انحصاری برای کاربران کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ روانه بازار شود. شما هم اگر از طرفداران این مجموعه هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از No More Heroes 3 را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده