نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹

سازنده‌ی انیمیشن تریلر بازی No More Heroes 3 مسئولیتی در قبال سرقت هنری آن ندارد

بعد از ادعای دزدی انیمیشن مربوط به تریلر بازی No More Heroes 3، سازنده‌ی این ویدیو تأیید کرده که آن‌ها این انیمیشن را از طریق یک وبسایت خریداری کرده بودند.

اخیراً خبر عجیبی مبنی بر دزدی انیمیشن به کار رفته در ساخت تریلر بازی No More Heroes 3 از استودیوی Plumeau سروصدای زیادی را ایجاد کرد. ظاهراً شخصی که مسئولیت ساخت انیمیشن FX را بر عهده داشته، آن را از وبسایتی به نام envato که به فروش فایل‌های دیجیتال آماده برای مصارف حرفه‌ای می‌پردازد، خریداری کرده است. استودیوی Plumeau در مجموعه‌ای از توییت‌هایی که در اکانت رسمی خود منتشر کرده، به توضیح علت احتمالی این اتفاق پرداخته است.

ظاهراً یکی از کاربران وبسایت envato اقدام به دزدی و فروش غیر قانونی چندین انیمیشن از طریق این سایت کرده است. در این بین، استودیوها و سایر مراکزی که اقدام به خرید این بسته‌ها کرده بودند، تصور می‌کردند که این فایل‌ها کاملاً قانونی بوده و به شخص یا برند دیگری تعلق ندارند. حالا امید آن می‌رود که سرویس ارائه کننده، مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفته و در جهت حل این مشکل اقدام کند.

تریلر بازی جدید No More Heroes 3 هفته‌ی گذشته و در مراسم The Game Awards 2019 منتشر شد که به‌طور خلاصه باید گفت که این ویدیوی پنج دقیقه‌ای، تقریباً هیچ ارتباطی با Travis Touchdown، شخصیت اصلی این مجموعه ندارد. در واقع این‌بار داستان بازی به پسر جوانی به نام Damon مربوط می‌شود که یک موجود فضایی به‌نام Fu را پیدا می‌کند. دیمون تا زمانی که فو قادر به راه‌اندازی سفینه‌ی خود باشد، از او مراقبت می‌کند و Fu به او قول می‌دهد تا بیست سال دیگر دوباره به زمین بازگردد.

ادامه‌ی این تریلر، بیست سال بعد و بازگشت مجدد Fu را به تصویر می‌کشد. Fu یک‌بار دیگر به زمین برگشته است، اما این‌بار به شکل یک موجود خطرناک و شیطانی که قصد تصرف کل این سیاره را دارد. قبل از پایان این ویدیو، عبارت «Goddamn Superhero» به نمایش درآمده و تریلر به پایان می‌رسد. این بازی به‌طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و زمان عرضه‌ی آن به زمان نامعلومی از سال ۲۰۲۰ موکول شده است. No More Heroes 3 اولین‌بار در رویداد Nintendo’s E3 Direct معرفی شد.

بر اساس مصاحبه‌ی اخیر توسعه دهندگان Suda51 در ماه نوامبر، هم‌اکنون حدود ۳۵ الی ۴۰ درصد فرایند ساخت این بازی تکمیل شده است. Suda در ادامه تأیید کرده که سبک هدایت موشن کنترل مجدداً به این مجموعه اضافه خواهد شد. نهایتاً در آخرین اخبار مربوط به این بازی اعلام شده که Nobuaki Kanko، مسئولیت آهنگ سازی این بازی را بر عهده خواهد داشت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده