نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵

بازی A Game of Thrones: The Board Game برای پی سی منتشر می‌شود

علاقه‌مندان به دنیای جذاب و پررمزوراز وستروس، اواخر سال میلادی می‌توانند نسخه دیجیتالی بازی رومیزی A Game of Thrones: The Board Game را روی پلتفرم پی سی تجربه کنند.

در صنعت سرگرمی بازی‌های رومیزی بنا به دلایل مختلفی ازجمله دردسترس نبودن برای همگان و همچنین قیمت نسبتا بالای آن‌ها، نتوانسته‌اند آنطور که باید مورد توجه عموم قرار گیرند. کافی است اما یک بار فرصت تجربه‌ی بازی‌های رومیزی را پیدا کنید، احتمالا شما هم به این نتیجه خواهید رسید که لذت این سبک از سرگرمی اگر از بازی‌های ویدیویی بیشتر نباشد، کمتر نیست.

از همین‌رو مدتی است استودیوها در تلاش هستند تا راهی برای همه‌گیرتر شدن بازی‌های رویمیزی بین مردم پیدا کنند. یکی از راه‌حل‌هایی که مردم به‌راحتی می‌توانند این بازی‌ها را با قیمتی به‌مراتب پایین‌تر در اختیار داشته باشند، انتشار آن‌ها به‌صورت دیجیتالی است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Asmodee Digital که سابقه تولید و انتشار نسخه‌های دیجیتالی بازی‌های محبوبی چون Blood Rage و همچنین Gloomhaven را در کارنامه دارد، در حال کار روی عرضه بازی A Game of Thrones: The Board Game برای پلتفرم پی سی است.

در بازی رومیزی A Game of Thrones حداکثر ۶ نفر می‌توانند کنار هم در دنیای جذاب وستروس قدم بردارند. این بازی استراتژی درواقع ترکیبی از مدیریت منابع، مخفی کاری و گسترش قلمرو است. پس اگر شما هم از طرفداران بازی تاج و تخت هستید و دوست دارید لحظاتی به‌جای شخصیت‌‌های آن قرار گیرید، پیشنهاد می‌کنم تماشای تریلر معرفی این بازی رومیزی را به‌هیچ عنوان از دست ندهید.

دانلود ویدیو از آپارات

متاسفانه یکی از مشکلاتی که بیشتر بازی‌های رومیزی با آن گریبان‌گیر هستند، طولانی بودن گیم‌پلی است که نسخه رومیزی A Game of Thrones نیز از همین قضییه رنج می‌برد. حال اما باتوجه به اطلاع منتشر شده به‌نظر می‌رسد برای اتمام نسخه دیجیتالی این بازی حداکثر یک ساعت زمان لازم است. بازی دیجتالی A Game of Thrones: The Board Game طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی به‌صورت انحصاری ازطریق فروشگاه استیم روانه بازار شود.

به‌نظر شما  این نسخه از بازی می‌تواند حس‌وحال نسخه رومیزی آن را به مخاطب خود ارایه دهد؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده