نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

بازی رومیزی Dishonored: The Role-Playing Game هم‌اکنون در دسترس است

بازی رومیزی Dishonored: The Role-Playing Game طرفداران سری را باری دیگر به‌ دنیای جذاب این سری بازمی‌گرداند. 

بازی Dishonored، ساخته‌ی استودیو Arkane برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و توانست تا در ذهن طرفداران بازی‌های مخفی‌کاری به یکی از بهترین‌های تاریخ تبدیل شود. دو دنباله‌ی این بازی یعنی Dishonored 2 و Dishohored: Death of the Outsider نیز هر دو به این شهرت کمک شایان توجهی کردند به طوری که اکنون این سری به یکی از محبوب‌ترین سری‌های مخفی‌کاری تبدیل شده است. یکی از نکات مثبتی که همواره توجه طرفداران این سری را جلب کرده است، دنیای فانتزی و پادآرمان‌شهرگونه‌ی بازی است که آن‌ها را حسابی غرق خود می‌کند و به‌نظر می‌رسید که کاملا مناسب ساخت یک بازی رومیزی است. حال طبق آخرین اخبار بازی، شرکت Modiphius Entertainment از پتانسیل‌های این دنیا استفاده کرده و بازی Dishonored: The Role-Playing Game را روانه‌ی بازار کرده است. 

این شرکت اعلام کرد که بازی رومیزی خود که از سری مخفی کاری استودیو آرکین ساخته شده است، هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان به بازی‌های رومیزی و همچنین طرفداران سری بازی‌های Dishonored است. به گفته‌ی این شرکت، این بازی نقش آفرینی بازیکنان را به دل امپراطوری Isle می‌برد و داستان‌هایی را در مورد لشگری شکست خورده، فتنه و انتقام روایت می‌کند. در این بازی بازیکنان در نقش پروتاگونیست‌های متنوع بازی می‌توانند قرار بگیرند؛ از قاتل‌های خشن گرفته تا جنایتکاران خطرناک و درباریان وفادار. 

کتاب قوانین بازی نیز هم‌اکنون به‌صورت دیجیتالی و PDF با قیمت ۱۵ پوند در دسترس است و کتاب فیزیکی نیز با قیمتی بیشتر یعنی ۳۴.۹۹ پوند قابل پیش‌خرید است. کسانی که نسخه‌ی دیجیتالی این کتاب را خریداری کنند، کد تخفیفی برای خرید نسخه فیزیکی آن دریافت خواهند کرد. تولید نسخه فیزیکی فعلا متوقف شده است، اما انتظار می‌رود تا از دو ماه آینده از سر گرفته شود. 

کتاب قوانین بازی به تنهایی ۳۰۸ صفحه دارد و شامل طرح‌های تمام رنگی و آرت ورک‌هایی است که به‌صورت مستقیم از دنیای Dishonored الهام گرفته شده‌اند. در کنار این مورد، این کتاب تمامی قوانین لازم برای بازی کردن را به مخاطبان آموزش می‌دهد. همچنین در این کتاب داستان‌های پیش زمینه‌ی امپراطوری Isle و سختی‌هایی که مردم در آن می‌کشند، نیز روایت خواهد شد که بازیکنان را بیشتر با دنیای بازی و شخصیت‌های موجود در آن آشنا خواهد کرد. 

بازی Dishonored: The Role-Playing Game هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. برای تهیه کتاب قوانین بازی نیز می‌توانید از طریق وبسایت شرکت Modiphius اقدام کنید. این شرکت همچنین در حساب کاربری توییتر خود نوشت:

بازی نقش‌آفرینی Dishonored هم‌اکنون در دسترس است! در امپراطوری Isle استودیو Arkane به اکتشاف بپردازید، دنیایی پر از رمز و راز و ماجراهای مختلف به همراه کتاب قانون بازی که برای پیش‌خرید در دسترس است. کسانی که PDF کتاب را خریداری کنند می‌توانند کد تخفیف قابل توجهی را برای خرید نسخه‌ی فیزیکی آن دریافت کنند.

نظر شما راجع به بازی رومیزی و نقش آفرینی سری Dishohored چیست؟ آیا به تجربه‌ی آن علاقه دارید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده