// دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

Animal Crossing: New Horizons صدر جدول فروش Nintendo eShop را از دست داد

بازی Animal Crossing جایگاه خود در رتبه اول پرفروشترین بازی Nintendo eShop را از دست داد و به Minecraft Dungeons تقدیم کرد.

آخرین نسخه از مجموعه جذاب و پرطرفدار Animal Crossing اول فروردین ماه با نام بازی Animal Crossing: New Horizons به‌صورت انحصاری برای کاربران کنسول نینتندو سوییچ دردسترس قرار گرفت و توانست فروش فوق‌العاده‌ای را داشته باشد و نظرات مثبت منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند.

بازی Animal Crossing: New Horizons از زمان عرضه در ماه مارس توانسته بود موقعیت خود را به‌عنوان پرفروشترین بازی نینتندو سوییچ حفظ کند، اما سرانجام این جایگاه توسط Minecraft Dungeons که اخیراً منتشر شده است، گرفته شد و این بازی هم‌اکنون به پرفروش‌ترین بازی در Nintendo eShop تبدیل شده است. البته باتوجه‌به علاقه‌ی جهانی بازیکنان به سری Minecraft این تغییر جایگاه چندان دور از تصور نبود.

Minecraft Dungeons در فروشگاه eshop

این خبر به‌طور گسترده در توییتر به اشتراک گذاشته شد و بسیاری از کاربران درباره‌ی از دست دادن رتبه‌ی اول پرفروشترین بازی نینتندو توسط بازی Animal Crossing صحبت کردند. تحلیلگر فروش صنعت بازی‌های ویدیویی Benji-Sale در این‌باره گفت:

بازی Minecraft Dungeons توانست جایگاه پر فروش‌ترین بازی فروشگاه Nintendo eShop را از آن خود کند و بازی Animal Crossing: New Horizons را به رتبه‌ی دوم بفرستد. پیش از این بازی Animal Crossing: New Horizons از اوایل ماه مارچ به مدت سه ماه رتبه‌ی اول را از آن خود کرده بود. همانگونه که بازی Minecraft Dungeons توانسته روی ایکس‌باکس موفق ظاهر شود، این بازی هم‌اکنون به بازی رتبه یک نینتندو سوییچ نیز تبدیل شده است.

بازی Minecraft Dungeons در زومجی توانست نمره ۶.۵ را از آن خود کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی ماینکرفت دانجز با ارائه ویژگی‌های یک بازی دانجن کرالر به ساده‌ترین شکل ممکن سعی دارد تا نسل جوان را با این سبک کلاسیک آشنا کند. بااین‌حال بازی از همه جهات سادگی خود را حفظ کرده است و با وجود انتظار زیادی که از آن داشتیم، دارای کمبود‌هایی در زمینه اهمیت نقش آهنگر در بازی، نبود سیستم کرفتینگ و ناکارآمدی زمردهای درون بازی است. البته هنوز هم به‌لطف درجات سختی متنوع، وجود حالت آنلاین و آفلاین چندنفره و دنیایی با طراحی رنگارنگ ارزش تجربه کردن را دارد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده