// یکشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

بسته الحاقی Jungle Awakens بازی Minecraft Dungeons در تابستان 2020 عرضه می‌شود

استودیو موجانگ اعلام کرده است که در ماه ژوئیه، بسته الحاقی Jungle Awakens بازی Minecraft Dungeons را عرضه خواهند کرد.

چندی پیش بازی Minecraft Dungeons در اختیار کاربران کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ قرار گرفت. همچنین این بازی ازنظر منتقدان هم بازخوردهای خوبی را کسب کرده است و مخاطبان زیادی در حال تجربه‌ی بازی هستند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو موجانگ (Mojang Studios)، سازنده بازی Minecraft Dungeons، اعلام کرده است که بازخوردهای کاربران به این بازی بسیار خوب بوده است. ازاین‌رو آن‌ها محتویات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در همین راستا استودیو موجانگ اولین بسته الحاقی بزرگ ماینکرفت دانجنز را در ماه ژوئیه (تیر ماه/مرداد ماه) با نام Jungle Awakens در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

در جریان داستان بسته الحاقی Jungle Awakens، بازیکنان باید با یک قدرت مرموز در جنگلی دور افتاده و خطرناک مبارزه کنند. ازاین‌رو در جریان سه مرحله جدید داستان این بسته الحاقی روایت می‌شود. همچنین استودیو موجانگ در Jungle Awakens سلاح‌ها، Armor و آرتیفکت‌های جدیدی را هم برای کاربران تدارک دیده است تا تجربه‌ی عمیق‌تری را کسب کنند.

در ادامه اعلام شده که Creeping Winter، نام دومین بسته الحاقی بازی است که در اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود. در اینجا بازیکنان وارد قله‌های یخ‌‌زده می‌شوند. استودیو موجانگ اعلام کرده که در آینده اخبار بیشتری را حول Creeping Winter منتشر می‌کند. 

در انتها موجانگ اعلام کرد که در حال کار روی ویژگی کراس‌پلی و همچنین عرضه محتویات رایگان برای کاربران Minecraft Dungeons است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Minecraft Dungeons را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده