نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

بازیکنان Madden 21 زمان بیشتری برای ارتقا از نسخه ایکس باکس وان به Xbox Series X خواهند داشت

الکترونیک آرتز با تغییر پیشنهاد قبلی خود برای بازیکنان Madden 21، فرصت بیشتری را برای ارتقا از نسخه ایکس‌باکس وان به ایکس‌باکس سری ایکس در نظر خواهد گرفت.

شرکت EA در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده که حالا امکان ارتقاء بازی Madden 21 از نسخه ایکس‌ باکس وان به ایکس‌ باکس سری ایکس را تا زمان انتشار بازی Madden 22 فراهم خواهد کرد.  

نسخه ارتقاء یافته این بازی در جریان رویداد آنلاین Inside Xbox به نمایش گذاشته شد. براساس اعلام رسمی ناشران این بازی، علاقه‌مندان به Madden NFL 21 می‌توانند بدون پرداخت هیچگونه هزینه اضافی، بازی خود را به نسخه ارتقاء یافته ایکس‌باکس سری ایکس آپدیت کنند. در این برنامه، پاتریک ماهومس (Patrick Mahomes) قهرمان مسابقات سوپربول (Superbowl)، اولین تصاویر از گیم پلی بازی Madden که الکترونیک آرتز برای ایکس‌باکس سری ایکس بهینه‌سازی کرده را به نمایش عموم گذاشته بود.

اما چیزی که توسط برخی از هواداران مطرح شده بود، مناسب نبودن بازه‌ی زمانی تعیین شده برای ارتقاء نسخه قبلی Madden 21 به ورژن Xbox Series X بود. ظاهراً در بخش قابل توجهی از مدت زمان در نظر گرفته شده، بسیاری از افراد فرصت به‌روزرسانی بازی خود را نخواهند داشت.

Madden 21

EA ابتدا اعلام کرده بود که این بازی از قابلیت Smart Delivery مایکروسافت استفاده خواهد کرد. یعنی اگر شما بازی را قبلاً برای ایکس‌باکس وان خریده باشید، یک آپدیت رایگان برای ایکس‌باکس سری ایکس دریافت خواهید کرد. بنابراین کاربران برای استفاده از این امتیاز مجبور بودند تا تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۱ دی ۱۳۹۹) یعنی آخرین روز سال جاری میلادی Madden NFL 21 را برای ایکس‌باکس وان خریداری کنند. باتوجه به اینکه ایکس‌باکس سری ایکس اواخر سال جاری و در تعطیلات ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد، این پیشنهاد تنها برای افرادی مناسب بود که کنسول را در زمان عرضه می‌خریدند.

سخنگوی الکترونیک آرتز اعلام کرده که بعد از دریافت پیشنهاد‌ها کاربران، تصمیم به تمدید پیشنهاد موسوم به Dual Entitlement خود کرده است. بر این اساس، امکان ارتقاء بازی به نسخه آپدیت شده‌ی ایکس‌باکس سری ایکس تا زمان انتشار Madden 22 وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود بازی Madden 22 در تابستان سال آینده منتشر شود. شرکت سازنده این بازی اعلام کرده که در آینده اخبار و جزئیات مربوط‌به سایر پلتفرم‌ها نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

بنابر برنامه جدید الکترونیک آرتز، بازی Madden 21 برای هر دو کنسول Xbox One و Series X عرضه می‌شود. لذا پیشنهاد Dual Entitlement به معنای خروج این بازی از برنامه Smart Delivery مایکروسافت تلقی می‌شود. درحالیکه الکترونیک آرتز قرار بود اولین تریلر بازی Madden NFL 21 را سه شنبه هفته قبل منتشر کند، اما باتوجه به اعتراضات اخیر در کشور امریکا، این اتفاق به زمانی دیگری موکول شد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده