نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

انتشار تریلر معرفی بازی Madden NFL 21 به‌ تعویق افتاد

درحالیکه الکترونیک آرتز قرار بود اولین تریلر بازی Madden NFL 21 را روز گذشته منتشر کند، اما باتوجه به اعتراضات اخیر در کشور امریکا، این اتفاق به زمانی دیگر موکول شد.

باتوجه به اینکه چند روز پیش استودیوی الکترونیک آرتز به‌صورت رسمی اعلام کرده بود که اولین تریلر از شبیه‌ساز محبوب ورزش راگبی (فوتبال امریکایی) یعنی Madden NFL 21 در روز ۱۲ خردادماه به‌نمایش گذاشته می‌شود، بسیاری از علاقه‌مندان منتظر فرا رسیدن این روز بودند. اتفاقی که بنا به دلایل و اعتراضات پیش‌آمده در کشور امریکا رنگ واقعیت به خود ندید.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز با انتشار بیانیه‌ای به‌صورت رسمی اعلام کرد که باتوجه به اتفاقات اخیر و اعتراضات در کشور امریکا، با مشورت تیم سازنده به این نتیجه رسیدیم که نمایش تریلر معرفی بازی Madden NFL 21 را به زمانی دیگر موکول کنیم.

Madden NFL 21

ما اکنون درکنار جامعه سیاه‌پوستان ازجمله دوستان، همکاران، شرکا و همچنین گیمرهای خود ایستاده‌ایم. درحال حاضر تمرکز ما به این موضوع خلاصه می‌شود که راه‌حلی برای مبارزه و ازبین‌بردن این رفتار و تبعیض غیرعادلانه که جامعه و جهان مان را فراگرفته، پیدا کنیم. به‌زودی در زمان بهتری درمورد فوتبال با شما صحبت خواهیم کرد؛ چراکه اتفاقات اخیر فراتر از هر بازی و ورزشی است. در حال حاضر همگی باید کنار هم ایستاده و با اتحاد برای تغییر تلاش کنیم.

طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است بازی Madden NFL 21 در ماه اوت (مرداد و شهریور) برای کنسول‌های پلی ‌استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی روانه بازار شود. البته باید توجه داشته باشید که بازی در آینده برای کاربران کنسول‌های نسل نهمی پلی ‌استیشن 5 و همچنین ایکس‌ باکس سری ایکس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

تا این لحظه هنوز تاریخ جدیدی برای انتشار این تریلر ازسوی تیم سازنده اعلام نشده است. شما نیز لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده