// دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

کشتن تمامی باس‌ های Molten Core با ۴۰ کاراکتر Shaman در World of Warcraft

طرفداران کلاس Shaman توانستند Raid مربوط به Molten Core نسخه کلاسیک بازی World of Warcraft را بدون استفاده از کلاس‌های دیگر به پایان رسانند.

ساعاتی قبل در یکی از سرورهای اروپایی مربوط به نسخه کلاسیک بازی World of Warcraft شاهد یک اتفاق جالب بودیم که توسط بازیکنان سرور Wyrmthalak رخ داد. در این رخداد شاهد جمع شدن و تشکیل یک Raid چهل نفره بودیم که فقط شامل کاراکترهای کلاس Shaman بود و این افراد توانستند بدون نیاز به کلاس‌های دیگر بازی، رید Molten Core را به پایان رسانند و در نهایت Ragnaros را شکست دهند.

دنیای وارکرفت

بر اساس آمار موجود، تعداد بازیکنان Healer در این مسیر بین ۸ الی ۱۲ نفر بوده است که نسبت به نیاز کم و یا زیاد شدند. تمرکز بخش DPS نیز بیشتر بر روی حالت Elemental بوده است که باز هم نسبت به نیاز گروه شاهد تغییر برخی از بازیکنان به حالت Enhancement بودیم. در نهایت یکی از بازیکنان هم به عنوان تانک و با داشتن آیتم‌های منحصربه‌فردی که برای مستحکم‌تر شدن در مقابل حملات دشمن استفاده کرده است، وظیفه تانکی را بر عهده داشت. در این مسیر تانک گروه در حالت Enhancement بود که با استفاده مکرر از قابلیت Earth Shock سعی در بالا نگه داشتن مقدار  threat خود داشته است. علاقه‌مندان به دیدن ویدیوی این اتفاق می‌توانند با مراجعه به این لینک بازپخش کامل را مشاهده کنند و با استفاده از این لینک لحظه کشته شدن Ragnaros و فریاد کشیدن بازیکنان را تماشا کنند.

در هفته‌های اخیر، بازیکنان نسخه‌های کلاسیک و Battle for Azeroth بازی World of Warcraft به دنبال ثبت رکوردها و اتفاقات جالبی بوده‌اند که می‌توان دلیل اصلی آن را تکراری شدن محتوای فعلی داستان بازی دانست. روز گذشته در نسخه BFA، گروهی از بازیکنان کلاس Mage بدون حضور حتی یک Healer توانستند Raid مربوط به Ny'alotha, The Waking City را در حالت Heroic و با داشتن فقط یک کاراکتر تانک به آتش بکشند.


منبع wowhead
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده