// یکشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

کشتن تمامی باس‌ های Ny'alotha با حضور ۲۹ کاراکتر Fire Mage در World of Warcraft

بازیکنان کلاس Mage توانستند Raid مربوط به Ny'alotha, The Waking City بازی World of Warcraft را در حالت Heroic نابود کنند.

با توجه به نزدیک شدن اواخر اکسپنشن Battle for Azeroth بازی World of Warcraft، بازیکنانی که توانسته‌اند دستاوردهای مهم این نسخه از بازی را به‌دست آورند به دنبال چالش‌های جدیدی هستند که این بار با حضور ۲۹ کاراکتر Fire Mage همراه شده است. شب گذشته یکی از بازیکنان گیلد Method که با نام Scripe شناخته می‌شود توانسته است به کمک بازیکنانی که کاراکترهای Mage داشته‌اند، Raid مربوط به Ny'alotha, The Waking City را در حالت Heroic به پایان رساند. این گروه شامل یک تانک Demon Hunter و ۲۹ کاراکتر Mage بوده است.

دنیای وارکرفت

با توجه به اینکه کاراکترهای Mage در نسخه جاری بازی World of Warcraft از قدرت Damage بسیار بالایی برخوردار هستند، رکوردهای جدید و قابل توجهی را شاهد بوده‌ایم. به عنوان مثال باس‌هایی مانند Maut و Wrathion در کمتر از ۴۰ ثانیه از بین رفته‌اند و طولانی‌ترین درگیری هم مربوط به N'Zoth the Corrupter بوده است. در این بین شاهد یک اتفاق خنده‌دار هم بودیم که مربوط به باس Drest'agath بود. مکانیک باس نتوانسته است در مقابل حجم زیاد Damage بازیکنان دوام آورد و بازیکنان بدون داشتن باف لازم باس را در هم کوبیده‌اند که می‌توانید کلیپ مربوط به آن را در این لینک مشاهده کنید. ویدیوی کامل این اتفاق نیز در این لینک موجود است.

دنیای وارکرفت

پیش از این شاهد رکوردهای مختلف دیگری هم بودیم که قابل توجه‌ترین آن‌ها تمام کردن رید Ny'alotha, The Waking City با حضور ۳۰ تانک Death Knight بود که در حالت Heroic اتفاق افتاد. بعد از آن نیز شاهد کشتن ۷ باس از مجموع ۱۲ باس درون Raid بودیم که در حالت Mythic رخ داده بود و کلاس Death Knight توانست بد بودن سیستم Corruption را با استفاده بیش از حد از Twilight Devastation به تصویر کشد.


منبع wowhead
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده