// سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

احتمال اضافه شدن حالتی مشابه به Underground Survival به بازی The Division 2 وجود دارد

به‌تازگی یکی از دیتاماینرهای The Division 2 متوجه فایل‌های صوتی جدیدی در بازی شده که به اضافه شدن یک حالت با ساختار حالت Underground Survival اشاره می‌کند.

در بازی The Division بود که حالت Underground Survival به بازی اضافه شد؛ یک حالت مشابه‌به حالت Horde که در جریان آن بازیکنان می‌توانستند دشمنان متعددی را از بین ببرند و آیتم‌های ارزشمندی را کسب کنند. هرقدر که بیشتر زنده می‌ماندید، آیتم‌ها ارزش بیشتری پیدا می‌کردند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی The Division 2، به‌تازگی سرورهای آزمایشی بازی را در اختیار کاربران قرار داده است تا بازخورد تغییرات اعمالی برای آینده بازی را کسب کند. بااین‌حال، یکی از کاربران ردیت با نام  Definitelyanalt16 به جست‌وجو در فایل‌های بازی پرداخته و متوجه فایل‌های صوتی بسیاری شده است. بعضی از این فایل‌های صوتی که به فصل‌های مختلف دیویژن 2 مربوط است، مواردی هستند که کاربر در محیط‌های بازی آن‌ها را پیدا می‌کند.

این در حالی است که سایر فایل‌های صوتی، مکالمات تلفنی/رادیویی هستند. بااینکه این فایل‌های صوتی به داستان یا کاراکترهای جدید اشاره نمی‌کند، اما در تعدادی از آن‌ها کاراکتر کلسو، در مورد Skyscraper صحبت می‌کند؛ مکانی که باید طبقات آن‌ پاکسازی شود. همچنین در ادامه مشخص شده که چک‌پوینت‌های خاصی در Skyscraper وجود دارد که بازیکن می‌تواند پس از رسیدن به آن‌ها، در زمان دیگری به بازی برگردد و سایر طبقات را پاکسازی کند.

بااین‌حال، با رسیدن به نقطه مشخصی از این محیط، چک‌پوینت‌ها از بازی حذف می‌شوند. به‌نظر می‌رسد یوبی سافت قصد دارد همانند نسخه اول، یک حالت Horde شکل را به بازی خود اضافه کند، اما این بار شاهد ویژگی‌های جدیدی هستیم تا کاربر تجربه‌ی متفاوتی را کسب کند. ازاین‌رو احتمال دارد Skyscraper به همین مورد اشاره داشته باشد. 

در فایل‌های صوتی اعلام نشده که این ویژگی در چه فصلی در دسترس قرار می‌گیرد، اما می‌تواند جزو حالت‌هایی باشد که در گذشته، یوبیسافت خواهان اضافه شدن آن به بازی بوده است، اما مراحل توسعه حالت مورد نظر متوقف شده است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که یوبیسافت چه مواردی را برای کاربران بازی The Division 2 درنظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده