// شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

Super Mario 64 در بازی Super Mario Maker 2 بازسازی شد

یکی از کاربران توانسته است مراحل خاطره‌انگیز و معروف Super Mario 64 را در بازی Super Mario Maker 2 بازسازی کند.

بازی Super Mario 64 را می‌توان یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه ماریو دانست که روی کنسول نینتندو 64 مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده بود. تابه‌امروز، هوداران در بازی‌های مختلف که دارای المان‌های ساخت‌وساز هستند، نسخه ریمستر یا بازسازی شده سوپر ماریو 64 را خلق کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران بازی Super Mario Maker 2 به نام SeanDreyer توانسته است مراحل خاطره‌انگیز و محبوب بازی Super Mario 64 را بازسازی کند. از میان مراحل خاطره‌انگیز ساخته شده، می‌توان‌به Bob-Omb Battlefield، Cool Cool Mountain و Whomp’s Fortress اشاره کرد. هرکدام از این مراحل در زمان خود مخاطبان زیادی داشتند و اگر از کاربران کنسول نینتندو 64 باشید، حتما آن‌ها را به‌خاطر دارید.

مقاله‌های مرتبط:

اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی مراحل ساخته شده در بازی Super Mario Maker 2 هستید، می‌توانید از میکر آی‌دی DRC-JGT-5WF استفاده کنید. در ادامه می‌توانید گیم‌پلی انجام این مراحل را در صفحه یوتیوب کاربر SeanDreyer تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر اخبار حول سوپر ماریو میکر 2 هم می‌توان‌به رسیدن مراحل بازی به ۱۰ میلیون عدد اشاره کرد

تماشا از یوتیوب


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده