// سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲

تعداد مراحل قابل بازی Super Mario Maker 2 به ۱۰ میلیون عدد رسید

حساب کاربری نینتندو آمریکا در توییتر با انتشار یک ویدیو کوتاه اعلام کرده است که تعداد مراحل قابل بازی Super Mario Maker 2 به ۱۰ میلیون عدد رسیده است.

مقاله‌های مرتبط:

هشت ماه پیش بازی Super Mario Maker 2 برای نینتندو سوییچ منتشر شد و کاربران توانستند تجربه‌ای‌ آشنا، اما متفاوت را کسب کنند. از ویژگی‌های بسیار خوبی که این بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، این است که بازیکنان می‌توانند با سلیقه خود مرحله طراحی کنند و آن را در اختیار دیگر بازیکنان قرار دهند. ازاین‌رو سایر کاربران هم می‌توانند مراحل ساخته شده توسط شما را تجربه کنند یا خود شما هم به‌سراغ ساخته‌های سایر کاربران بروید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری نینتندو آمریکا با انتشار یک ویدیو کوتاه اعلام کرده است که تعداد مراحل قابل بازی در Super Mario Maker 2 به ۱۰ میلیون عدد رسیده است. همچنین در ادامه مشخص شده است که محدودیت آپلود مراحل از ۶۴ عدد به ۱۰۰ عدد افزایش یافته است. برای یک بازی که تنها هشت ماه از عرضه آن می‌گذرد، ۱۰ میلیون مرحله قابل بازی، رقم بزرگی است. اگر هر ماه را ۳۰ روز در‌نظر بگیریم، ۲۴۰ روز از عرضه سوپر ماریو میکر 2 می‌گذرد. به‌عبارتی بازیکنان تقریبا روزی ۴۲ هزار مرحله را آپلود کرده‌اند. 

اگر از دارندگان کنسول نینتندو سوییچ هستید، Super Mario Maker 2 می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای سرگرم شدن باشد. اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی یک مرحله چالش‌برانگیز یا ساده هستید، می‌توانید در میان مراحل آپلود شده سوپر ماریو میکر 2 به‌خوبی مرحله مورد نظر خود را پیدا و تجربه کنید. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از تبریک نینتندو برای رسیدن مراحل قابل بازی Super Mario Maker 2 به ۱۰ میلیون عدد را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده